ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی طرح جامع آموزش مدیران دانشگاهی در کنیا

طرح جامع آموزش مدیران دانشگاهی در کنیا


دولت کنیا از اجرای طرحی خبر داد که با اجرای آن مدیران ارشد دانشگاه‌ها آموزش‌های جدی‌تری را دریافت خواهند کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این طرح مدیران ارشد دانشگاه‌ها شامل اعضای شوراها،‌ معاونان و قائم مقام آنها، روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه تحت یک پروژه استراتژیک که از سوی بانک توسعه آفریقا «AFDB» ارائه شده، آموزش خواهند دید. این آموزش‌ها تحت برنامه وسیع‌تری با عنوان پروژه حمایت برای بهبود کیفیت و ارتباطات در آموزش عالی، علوم و فن‌آوری «HEST» انجام می‌شود. بانک توسعه آفریقا 36 میلیون دلار تحت نظارت وزارت آموزش به این پروژه اختصاص می‌دهد. براساس این برنامه، مدیران دانشگاهی در حوزه‌هایی نظیر اداره درآمدها، مدیریت مالی و کارکنان و تدارکات آموزش می‌بینند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلدنیوز، از جمله مواردی که باید در این پروژه تحت پوشش قرار بگیرند نیز نقش‌ بدنه‌های اداری دانشگاه‌ها و مرور قوانین مصوب سال 2010 میلادی مرتبط با آموزش عالی و انتقال منابع هستند. این برنامه آموزشی که از ماه ژوئن آغاز می‌شود از سوی مشاوران داخلی و بین المللی کنیا اجرا خواهد شد. بودجه تخصیصی بانک توسعه آفریقا علاوه بر برنامه آموزشی، همچنین برای تاسیسات آموزشی و تحصیلی، خرید تجهیزات و ظرفیت سازی برای جامعه دانشگاهی در بخش علوم و مهندسی در آموزشگاه‌های منتخب هزینه خواهد شد.



«بلیو کیپسانگ» از مدیران اصلی آموزشیِ کنیا درباره این برنامه آموزشی گفت: هدف از اجرای این برنامه آموزشی، بهبود فرآیند تصمیم‌گیری در دانشگاه‌ها و نیز بهبود تاثیر و کارایی و همینطور اطمینان از ثمربخش بودن سرمایه‌گذاری دولتی در بخش آموزش عالی و دانشگاه‌ها است. در صورت دستیابی به این اهداف، دانشگاه‌ها می‌توانند تعهدات خود در آموزش، تحقیقات و تدارکات ناشی از توسعه خدمات خود را به جامعه ارائه دهند.

آمار بازدید: 194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image