ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ساخت دستگاه تولید بیوگاز از گیاهان در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین (19 شهریور 92)

ساخت دستگاه تولید بیوگاز از گیاهان در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین (19 شهریور 92)

محققان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان سیستمی را برای تولید بیوگاز از گیاهان تولید کردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، سیستم کشت پیوسته دو جریانه برای شبیه سازی اکوسیستم‌های بی هوازی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از ورود اکسیژن به محیط کشت و رشد میکرو ارگانیزهایی ممانعت کرده و شرایط را برای رشد میکروارگانیزم‌ها فراهم می‌کنند.

بر پایه این گزارش، این سیستم مجهز به دو مخزن و چندین خروجی و ورودی برای فاز مایع و جامد است که محیط کشت در داخل مخزن این سیستم قرار می‌گیرد و باکتری‌های مورد نیاز با کنترل دما و میزان PH محیط را با تزریق نیتروژن کشت می‌دهد.

بر اساس این گزارش، محققان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با استفاده از سیستم کشت پیوسته دو جریانه طراحی شده موفق شدند روغن‌های خاصی در گیاهان کشف کنند که محرک رشد باکتری‌های مفید هستند.

شایان ذکر است، تولید بیوگاز از دیگر قابلیت‌های سیستم کشت پیوست دو جریانه محسوب می‌شود.

کلمات کلیدی: ساخت دستگاه، دستگاه تولید بیوگاز از گیاهان، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین، محققان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان، تولید بیوگاز، شبیه سازی اکوسیستم‌های بی هوازی

آمار بازدید: 627 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image