ارتباط مستقیم با 30707 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد (18 شهریور 92)

پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد (18 شهریور 92)

پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با برگزاری جلسه شورای فناوری اطلاعات حوزه‌های خواهران و با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار مهر، تغییر در رویه تعاملی پرتال اطلاع رسانی، افزایش ظرفیت بهره‌برداری از پرتال به عنوان درگاه ورودی حوزه‌های علمیه خواهران از سایت اطلاع رسانی ستاد به پرتال پوشش‌دهنده پایگاه‌های اطلاع رسانی معاونت‌ها، دفاتر و مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه در قالب یک بستر واحد و یکپارچه، از مزایای اصلی پرتال است.

تمام مراحل طراحی، پیاده‌سازی و استقرار پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران توسط کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات این حوزه‌های علمیه با صرف بیش از دو سال فعالیت مستمر صورت گرفته است که مجموعه پایگاه‌های فعال در این پرتال در حال حاضر عبارتند از 15 وب‌سایت وابسته در قالب پایگاه‌های مربوط به معاونت‌ها، دفاتر و مدیریت‌های استانی که به طور کامل در حال فعالیت هستند.

ایجاد نامحدود وب‌سایت و پایگاه اطلاع‌رسانی برای مدارس علمیه خواهران، مدیریت‌های استانی و شخصیت‌های حوزوی وابسته از دیگر مزیت‌های پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌رود که علاوه بر یکپارچگی و هم افزایی علمی- فرهنگی به دلیل حضور در یک سامانه، به صورت قابل توجهی هزینه‌های مربوط به پیاده سازی و نگهداری را کاهش داده است.

امنیت مناسب، امکانات کاربری پیشرفته، دسترسی آسان مخاطبان به اطلاعات و سامانه‌های مرتبط با طلاب و میزان دسترسی بیشترین مطالب مهم در صفحه نخست با مدیریت آسان از دیگر قابلیت‌های این پرتال است که بر روی نشانی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی WWW.WHC.IR فعال شده است.

کلمات کلیدی: پرتال جامع اطلاع‌رسانی، حوزه‌های علمیه خواهران، اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، وب سایت اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، حوزه‌های علمیه خواهران کشور

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image