ارتباط مستقیم با 30660 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تدوین برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان و اعضای جهاددانشگاهی (18 شهریور 92)

تدوین برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان و اعضای جهاددانشگاهی (18 شهریور 92)

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از تدوین برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان و اعضای جهاددانشگاهی خبر داد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا زجاجی در مراسم ضیافت اندیشه اساتید جهاد دانشگاهی، گفت: راهبرد اصلی در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهیه برنامه‌های فرهنگی برای دانشگاه‌هایی است که واحدهای جهاد در آنجا فعال است.

وی همچنین افزود: این برنامه‌ها فقط دانشجویان جهاددانشگاهی را در بر می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم دانشجویان را در کوتاه مدت تحت پوشش این برنامه ها قرار دهیم.

به گفته زجاجی، راهبرد دیگر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، ارائه برنامه‌های فرهنگی برای پرسنل و همکاران جهادی و در مرحله بعدی برای خانواده‌های آنان است.



زجاجی با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی برای اعضای جهاددانشگاهی به طرح ضیافت اندیشه اشاره و تصریح کرد: متقاضیان طرح ضیافت اندیشه بیش از این تعداد بودند، اما تصمیم گرفته شد که فعلا با این تعداد شروع کنیم و در گام‌های بعدی با تجربیات بیشتر کار را ادامه و گسترش دهیم.



سرپرست ایسنا همچنین با اشاره به برنامه‌های جهاددانشگاهی برای خانواده‌های کارکنان جهاد نیز، گفت: در حال تلاشیم که زیرساختی الکترونیکی برای ترویج بحث‌های معرفتی و قرآنی برای خانواده‌های کارکنان جهاددانشگاهی فراهم کنیم که این مهم هنوز محقق نشده است براین اساس در حال حاضر جزوه‌های فرهنگی تهیه شده تا در اختیار آنان قرار گیرد.

کلمات کلیدی: اعضای جهاددانشگاهی، برنامه های اعضای جهاددانشگاهی، برنامه‌های جهاددانشگاهی برای خانواده‌های کارکنان جهاد، برنامه‌های جهاددانشگاهی، خانواده‌های کارکنان جهاد، برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان

آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image