ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارسال پرونده اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی به وزارت علوم (18 شهریور 92)

ارسال پرونده اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی به وزارت علوم (18 شهریور 92)

معاون آموزشی جهاددانشگاهی با اشاره به یکسان بودن آیین‌نامه‌های اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی با وزارت علوم، گفت: در این دو سه سال تلاش کردیم تا قواعد و قوانین اعضای هیات علمی جهاد با اعضای هیات علمی وزارت علوم مطابقت داشته باشد، به همین دلیل پرونده اعضای هیات علمی جهاد برای بررسی به هیات ممیزه وزارت علوم ارسال می‌شود.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ایمانی خوشخو در نشست ضیافت اندیشه اساتید جهاددانشگاهی با بیان اینکه شروع طرح ضیافت اندیشه اساتید جهاددانشگاهی را که با دهه کرامت همزمان شده به فال نیک می‌گیریم، گفت: نباید ارتقای اعضای هیات علمی دلیل اصلی حضور در چنین دوره‌هایی باشد بلکه دلیل اصلی احساس نیازی است که در کنار مشغله‌های اداری برای پرداختن به خودمان داریم.



وی با بیان اینکه خودسازی و توجه به مسایل معنوی نیاز همه انسان‌هاست، تصریح کرد: ارائه تخصص توسط استاد در بستر و فضای معنوی بیشتر خواهد بود، به ویژه در فضای جهاد دانشگاهی که به طور کلی فضای معنوی است، این موضوع راحت تر برای ما جا می‌افتد.



معاون جهاد دانشگاهی در خاتمه درباره دوره‌های ضیافت اندیشه اساتید نیز، اظهارکرد: این دوره‌ها قطعا مفید خواهد بود و در مجموع امیدواریم که اصل نفع آن را خود ما جهادی‌ها ببریم و نتیجه‌اش این باشد که جهاد دانشگاهی بیشتر به مباحث فرهنگی توجه می‌کند.

کلمات کلیدی: اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی، وزارت علوم، معاون آموزشی جهاددانشگاهی، آیین‌نامه‌های اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی، هیات علمی، جهاد دانشگاهی

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image