ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار موضوع انتقال دانشگاه ایرانیان در زمان دولت دهم مطرح شد (17 شهریور 92)

موضوع انتقال دانشگاه ایرانیان در زمان دولت دهم مطرح شد (17 شهریور 92)

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش تنها یک بار آن هم در مورد انتقال دانشگاه ایرانیان به مرکز کشور در پی گزارش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود پیدا کرده است.


عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در ارزیابی از اقدامات صورت گرفته در مورد راه اندازی دانشگاه ایرانیان اظهار کرد: تاکنون کمیسیون آموزش و تحقیقات به این موضوع ورود نکرده است اما تنها یکبار حدودا یک ماه قبل زمانی که هنوز آقای احمدی نژاد دولت را تحویل نداده بود در کمیسیون چنین موضوعی مطرح شد.

وی افزود: در آن جلسه کمیسیون یکی از اعضای کمیسیون آموزش که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز است گزارشی را ارائه کرد مبنی بر این که آقای رییس جمهور وقت گفتند دانشگاهی که در شهرستان بوده به تهران و مرکز کشور انتقال داده شود که به اتفاق آراء در آن روز در این زمینه رأی گیری شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: تا زمانی که مراجع ذی صلاح گزارش نهایی خود را در این زمینه اعلام نکنند، نمی‌توان اظهار نظر خاصی در مورد تخلف یا عدم تخلف در این باره مطرح کرد.

کلمات کلیدی: انتقال دانشگاه ایرانیان، اخبار جدید انتقال دانشگاه ایرانیان، دانشگاه ایرانیان، راه اندازی دانشگاه ایرانیان، دانشگاه احمدی نژاد

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image