ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اجرای طرح تفکیک جنسیتی در 3 واحد دانشگاه آزاد (16 شهریور 92)

اجرای طرح تفکیک جنسیتی در 3 واحد دانشگاه آزاد (16 شهریور 92)

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد دماوند، اصفهان و رشت خبر داد.


حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بیش از 50 درصد تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم انجام شده است.

وی به اجرای 60 درصد طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح مذکور با استقبال دانشجویان مواجه شده و از طرح اسلامی، انسانی، علمی و عقلانی حمایت می‌کنند.

ملک‌محمدی از اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد دماوند، اصفهان و رشت خبر داد و تصریح کرد: طرح مذکور به تدریج در تمام دانشگاه‌های آزاد اسلامی اجرایی می‌شود.

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد واحد مستقل خواهران را از ویژگی‌های دانشگاه آزاد واحد رشت اعلام کرد.

وی، توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را طبق رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: زمینه تحصیل جوانان در سراسر کشور باید فراهم شود.

ملک‌محمدی با تاکید براینکه زمینه تحصیلات تکمیلی دانشجویان حتی در روستاهای بزرگ باید فراهم شود، یادآور شد: از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور اهداف عالیه دانشگاهی کشور استفاده می‌شود.

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی 50 درصد بار آموزش دانشگاهی کشور را به دوش این دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به میزان مذکور باید از یارانه‌ها برخوردار شود.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در پنج کشور جهان، تصریح کرد: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور طبق برنامه پنجم توسعه و شورایعالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود.

ملک‌محمدی ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه‌ها در جذب دانشجو را موثر خواند و بیان کرد: برداشته شدن آزمون و بالا بردن کیفیت آموزشی در گرایش جوانان به مراکز آموزش عالی تاثیرگذار بوده است.

معاون امور مجلس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت 450 واحد این دانشگاه در کشور اشاره کرد و یادآور شد: 43 واحد علوم تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تحصیلات تکمیلی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعامل و تفاهم بسیار خوبی بین مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مردمی‌ترین دانشگاه در ایران و جهان محسوب می‌شود.

کلمات کلیدی: طرح تفکیک جنسیتی، طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاهها، طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد واحد دماوند، دانشگاه آزاد واحد اصفهان، دانشگاه آزاد واحد رشت

آمار بازدید: 384 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image