ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی: هرم هیات علمی دانشگاه آزاد اصلاح شود

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی: هرم هیات علمی دانشگاه آزاد اصلاح شود

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید به پژوهش توجه بیشتری شود، گفت: باید در هرم هیئت علمی دانشگاه اصلاحاتی انجام شود و شمار اساتید افزایش یابد چرا که بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه مربی هستند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حجت الاسلام علی عسگری در مراسم معارفه نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در هیئت امنای استان‌های اصفهان، یزد و سمنان اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد جدید مدیریت تسهیل‌گرایانه یا تحول مدیریتی بر مبنای مشورت شکل گرفته است.


وی با بیان اینکه قانون اساسی کشور نیز براساس همین مدیریت است، ادامه داد: این مدیریت نشان می‌دهد که باید قوانین را به رسمیت بشناسیم. در دوره جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد، وظایفی هم‌چون تصویب میزان شهریه، توسعه و انحلال مراکز آموزشی و... به خوبی تعریف و مشخص شده است.


معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با فرصت‌ها و چالش‌های خاصی روبرو است؛ دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و نیاز است برای هر نقطه مکانی، رییسی انتخاب شود.


عسگری با بیان اینکه دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی به شکل قارچ گونه‌ای رویش داشتند، ادامه داد: دانشگاه باید پلی بین صنعت و علم باشد و هم‌چنین نباید از گسترش دانشگاه مجازی نیز غافل بود کما اینکه در این چند ساله از دانشگاه مجازی و تحصیلات تکمیلی به خصوص در بحث پزشکی غافل بوده‌ایم.


معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کمیته انتصابات باید بانوان را نیز قرار دهیم. شورای راهبردی بانوان فرهیخته را در دانشگاه راه‌اندازی کردیم و رییس پردیس علوم تحقیقات نیز یک بانو است تا بانوان را مورد ارزیابی قرار دهیم

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image