ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کتاب بیوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تألیف شد ( 1 مهر 92)

کتاب بیوشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تألیف شد ( 1 مهر 92)

کتاب بیوشیمی (اساس مولکولی حیات) در دو جلد، به همت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و انتشارات این دانشگاه منتشر شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کتاب بیوشیمی (اساس مولکولی حیات) در دو جلد، به همت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی همدان منتشر شده است.

دکتر سید مهرداد کسائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بیوشیمی، کاوشی در اساس مولکولی حیات بوده و قواعد حاکم بر انضباط فیزیکی و شیمیایی در موجودات را روشن می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه جلد نخست این اثر مشتمل بر هشت فصل است، افزود: ساختار شیمیایی ترکیبات اصلی سازنده موجودات زنده، مانند پروتئین‌ها، قندها، چربی‌ها و... مورد بررسی قرار گرفته است.

عضو هیئت علمی گروه زیست‌شناسی واحد همدان بیان داشت: در جلد دوم کتاب بیوشیمی (اساس مولکولی حیات) که مشتمل بر 9 فصل است، چگونگی سوخت و ساز و مکانیسم این ترکیبات و فرآیندهای متقابلی که باید برای به نتیجه رسیدن نهایی این سوخت و ساز صورت گیرد، مورد توجه قرار گرفته است.

وی به هدف اصلی تألیف این کتاب اشاره کرد و گفت: در نگارش این اثر به روز بودن، خلاصه بودن و رفع نیازهای آموزشی دانشجویان مد نظر بوده و بدین منظور سعی شده تا این اثر، روان و ساده باشد و ذهن خواننده هنگام مطالعه از موضوع اصلی منحرف نشود.

کسائی تأکید کرد: در این کتاب از آوردن پی ‌در‌ پی مطالب فرعی در مطلب اصلی پرهیز شده تا سر رشته کلام از دست خارج نشود و خواننده با مطالعه جزئیاتی که در اولویت نیست، از اصل دور نشود.

وی خاطرنشان کرد: سرفصل‌های مصوب نیز تا حد امکان رعایت شده تا این اثر بتواند پاسخگوی بخشی از نیازهای دانشجویان برای شرکت در آزمون‌های مقاطع بالاتر باشد.

عضو هیئت علمی گروه زیست‌شناسی واحد همدان در پایان یادآور شد: نویسنده کتاب بیوشیمی (اساس مولکولی حیات) از مترجمان با سابقه‌ای است که تاکنون بیش از 23 جلد کتاب به طور عمده دانشگاهی را ترجمه، ویرایش و تألیف کرده است.

کلمات کلیدی: کتاب بیوشیمی، دانشگاه آزاد اسلامی همدان، اساس مولکولی حیات، کتاب اساس مولکولی حیات، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی همدان

آمار بازدید: 421 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image