ارتباط مستقیم با 30729 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی بحران «ترک تحصیل از دانشگاه» در ایالت استرالیایی (16 شهریور 92)

بحران «ترک تحصیل از دانشگاه» در ایالت استرالیایی (16 شهریور 92)

ایالت «کوئینزلند» در شمال استرالیا، به دلیل عدم موفقیت دانشگاه‌های این ایالت در ترغیب دانشجویان به ادامه تحصیل در مقایسه با سایر رقبای خود در ایالت‌های سراسر این کشور، بالاترین نرخ ترک تحصیل از دانشگاه را دارد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر آماری که از سوی موسسه «گود یونیورسیتیز گاید» منتشر شده، دانشگاه‌های این ایالت تاکنون بالاترین میزان انصراف از دانشگاه را داشته‌اند.


بنا بر اعلام این موسسه، دانشگاه‌های «گریفیث»، جیمز کوک، دانشگاه کوئینزلند جنوبی و دانشگاه «سان‌شاین کاست» در زمینه «حفظ دانشجو» تنها موفق به دریافت یک ستاره شدند که این مسئله آنها را در زمره دانشگاه‌های با ضریب موفقیت کمتر از 20 درصد در مهارت «حفظ دانشجو» قرار می‌دهد.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز،‌ این رده‌بندی با محاسبه شمار دانشجویان مقطع کارشناسی سال 2010 میلادی که تا 12 ماه آینده نیز همچنان به تحصیل مشغول خواهند بود، انجام شده است.


«راس وایت»، مدیر داده‌پردازی موسسه «گود یونیورسیتیز گاید» دراین‌باره اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید برای تعیین استانداردهایی جهت حفظ دانشجویان خود تلاش کنند. به ویژه دانشگاه‌های ثبت‌نام کننده از دانشجویانی که در سال اول تحصیل خود نیاز به برخی حمایت‌های خاص دارند.


«گریگ هیل»، معاون دانشگاه «سان‌شاین کاست» معتقد است: میزان «حفظ دانشجو» به دلیل برخی از مسائل در دانشگاه‌های مناطق کوچکتر، پایین‌تر است. این دلایل شامل وجود فشارهای مالی بیشتر بر روی دانشجویان منطقه، بعد مسافت بیشتری که دانشجویان این مناطق باید برای رفتن به دانشگاه طی کنند و همینطور شمار بیشتر دانشجویان با سنین بالا هستند.

کلمات کلیدی: ترک تحصیل از دانشگاه، افزایش میزان ترک تحصیل از دانشگاه، حفظ دانشجو، دانشگاههای استرالیا، تحصیل در استرالیا

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image