ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن برگزار می شود (14 شهریور 92)

آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن برگزار می شود (14 شهریور 92)

کارشناس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در هفته جاری در مرکز آموزش تبلیغات اسلامی استان خبرداد.

رحیم خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مرحله دوم آزمون هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در هفته جاری در مرکز آموزش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود که از 13 تا 15 شهریور ویژه خواهران و از 20 تا 22 شهریور ویژه برادران خواهد بود.
وی بیان کرد: دومین مرحله آزمون به صورت شفاهی و شامل فن حفظ، وقف و ابتداء، صوت و لحن بوده و 221 نفر از حافظان در این آزمون شرکت دارند که 176 نفر زن و 45 نفر مرد هستند.
وی افزود: این آزمون بین حافظان 10 جزء 20 جزء و کل قرآن کریم از استان های خراسان رضوی و شمالی به مدت پنج روز به میزبانی مشهد برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این دوره از آزمون تعداد 10 نفر از استادان حافظ ممتاز از تهران و مشهد امر داوری را بر عهده دارند.
کارشناس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از افزایش 40 درصدی شرکت کنندگان در آزمون این دوره خبر داد و افزود: این افراد از میان 900 نفر شرکت کننده در مرحله نخست که به صورت کتبی برگزار شد گزینش شده اند.
وی بیان کرد: نتایج این شرکت کنندگان پس از ارزیابی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام و به قبول شدگان گواهینامه های معتبر قرآنی اعطا خواهد شد.
وی عنوان کرد: به حافظان کل مدرک درجه 3 هنری هم تراز با مدرک لیسانس، حافظان 20 جزء مدرک هنری درجه 4 هم تراز با فوق دیپلم و حافظان 10 جزء مدرک هنری درجه 5 هم تراز با دیپلم اعطا می شود.
کارشناس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام نهمین دوره این آزمون ها در اسفند ماه و فرودین ماه سال آینده خبر داد و افزود: این کار از طریق سایت تلاوت انجام خواهد شد.

کلمات کلیدی: آزمون طرح ارزیابی، اعطای مدرک تخصصی، حافظان قرآن، کارشناس دارالقرآن، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image