ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تغییرات مدیریتی در وزارت علوم ادامه نخواهد داشت (12 شهریور 92)

تغییرات مدیریتی در وزارت علوم ادامه نخواهد داشت (12 شهریور 92)

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور معاون پارلمانی وزیر علوم در جلسه این کمیسیون خبر داد و اظهار کرد: ایشان ضمن توضیحاتی گفتند که تغییرات مدیریتی و انتصابات در وزارت علوم و دانشگاهها ادامه نخواهد داشت.



عبدالوحید فیاض در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در جلسه امروز گزارشی از فعالیت‌های مرکز ملی مهارتهای آموزشی فنی و حرفه‌ای که توسط کمیته تخصصی کمیسیون تهیه شده بود قرائت شد و بحث هایی نیز پیرامون آن انجام گرفت تا وضعیت آموزشهای فنی و حرفه‌ای با توجه به واقعیات کشور به سامان برسد.

وی همچنین از حضور معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز خبر داد و اظهار کرد: ایشان در خصوص انتصابات و تغییرات مدیریتی در وزارت علوم توضیحاتی داد چرا که نظر کمیسیون این است که این تغییرات در دوران سرپرستی یک وزارتخانه شایسته نیست و طبق توضیحات معاون پارلمانی این انتصابات و تغییرات ادامه نخواهد داشت.

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزیر سابق بهداشت و درمان نیز در جلسه‌ی امروز کمیسیون آموزش حاضر شد و اعضای کمیسیون تقدیر و تشکری از ایشان به دلیل رفت‌آمدها و همکاری‌هایی که با کمیسیون داشتند کردند.


فیاض، همچنین از بحث پیرامون تعیین تکلیف وضعیت مربیان شرکتی و پیش دبستانی خبر داد و گفت: این بحث همچنان بی‌نتیجه باقی مانده است.

کلمات کلیدی: تغییرات مدیریتی در وزارت علوم، تغییرات مدیریتی، وزارت علوم، انتصابات در وزارت علوم و دانشگاهها

آمار بازدید: 341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image