ارتباط مستقیم با 30752 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار محدودیت دانشگاه‌های متخلف فراخوان ششم در ثبت نام هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی (12شهریور 92)

محدودیت دانشگاه‌های متخلف فراخوان ششم در ثبت نام هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی (12شهریور 92)

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پس از هشدار به دانشگاه‌هایی که نسبت به وضعیت ثبت‌نام‌کنندگان فراخوان ششم تعیین تکلیف نکرده بودند، درهفتمین فراخوان، ثبت‌نام این دانشگاه‌ها محدود شد.


محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره محدود شدن ثبت نام برخی از دانشگاه‌های متخلف در ششمین فراخوان جذب هیئت علمی گفت:پس از پایان ثبت‌نام فراخوان ششم جذب اعضای هیئت علمی به تعدادی از دانشگاه‌هایی که نسبت به وضعیت ثبت‌نام‌کنندگان قبلی تعیین تکلیف نکرده بودند هشدار داده بودیم که اگر تا زمان ثبت‌نام فراخوان جدید نسبت به این کار اقدام نکنند ثبت‌نام آنها محدود می‌شود.

وی افزود: ما در هفتمین فراخوان بر روی سامانه این کار را انجام داده‌ایم و امکان ثبت‌نام برخی از این دانشگاه‌هایی که نسبت به هشدار مرکز بی‌توجهی کرده بودند را محدود کردیم.

مردانی در ادامه با تاکید بر تعداد دانشگاه‌هایی که شامل این محدودیت می‌شوند خاطرنشان کرد:در حال حاضر حدود 100 دانشگاه و موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی هستند که برای تعیین تکلیف متقاضیان فراخوان ششم اقدامی انجام نداده‌اند. از بین این 100 دانشگاه 30 دانشگاه دولتی و 30 موسسه پژوهشی و پژوهشکده دولتی هستند که نهایتا به آنها 48 ساعت دیگر فرصت دادیم تا وضعیت ثبت‌نام‌کنندگان فراخوان قبلی را هرچه سریعتر مشخص کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی در ادامه اذعان داشت:این دانشگاه‌ها باید مشخص کنند که پرونده این افراد یا در حال بررسی است یا اینکه آنها شرایط جذب را نداشته‌اند و حتی اینکه هیئت علمی آنها اشباع شده است. با این حال دانشگاه‌ها دلایل خود را باید به طرز مشخص بیان کنند تا متقاضیان از وضعیت خودشان مطلع باشند.

وی در پایان تاکید کرد: مشخص شدن تکلیف این متقاضیان بسیار مهم است چرا که این افراد در حال حاضر بلاتکلیف هستند. آنها باید بدانند که اگر شرایط جذب در آن دانشگاه‌ خاص را ندارند، در هفتمین فراخوان مدارک خودشان را برای موسسه دیگری ثبت و ارسال کنند.

کلمات کلیدی: محدودیت دانشگاه‌های متخلف، فراخوان ششم جذب هیات علمی، هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، جذب هیئت علمی، جذب هیئت علمی سال 92، جذب هیئت علمی سال 93

آمار بازدید: 331 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image