ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعریف ساختار جدید برای معاونت حقوقی وزارت علوم (11 شهریور 92)

تعریف ساختار جدید برای معاونت حقوقی وزارت علوم (11 شهریور 92)

معاون حقوقی‌ و ‌امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تعریف ساختار جدید برای این معاونت خبر داد.


سعدالله نصیری‌قیداری معاون حقوقی‌ و ‌امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: معاونت حقوقی و امور مجلس یکی از موثر‌ترین بخش‌های وزارت علوم است و بسیاری از تعاملات این وزارتخانه با نمایندگان مجلس از این بخش شکل می‌گیرد.

وی افزود: معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در دوره قبل عملکرد قابل قبولی داشته و به صورت جامع فعالیت کرده است. با این حال این بخش می‌تواند به صورت گسترده‌تر فعالیت کند و بخش جامع‌تری از زیر‌مجموعه‌هایی که بار حقوقی دارند را شامل شود.

نصیری‌قیداری با اشاره به برنامه‌های خود برای شروع کارش در معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تاکید کرد: در برنامه‌های حقوقی وزارت علوم، بخش‌هایی هستند که نیاز به اصلاح دارند و از سوی دیگر مواردی نیز وجود دارند که باید برای آنها لایحه جدیدی در مجلس ارائه شود. این‌ها مسائلی هستند که با همکاری مجموعه معاونت و نظر مساعد سرپرست وزارت علوم، پیگیر آنها خواهیم شد و نظر به اهمیت مسائل حقوقی، امیدواریم نمایندگان مجلس نیز مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به حوزه علم و فناوری، گفت: فرمایش بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب درباره حوزه علم و فناوری، نشان دهنده اهمیت ویژه این بخش است و همین مسئله وظیفه ما را در قبال نگاه ویژه معظم له به حوزه علم و فناوری سنگین‌تر می‌کند. به خصوص اینکه در این حوزه وظیفه دفاع از حقوق دانشگاه بر عهده ما گذاشته شده است.

نصیری قیداری در ادامه خاطرنشان کرد: از دوره گذشته معاونت حقوقی و اداری وزارت علوم، برخی موارد تا حدودی پیش رفته که در مجموعه جدید این موارد باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در معاونت حقوقی، تعریف یک ساختار جدید برای این معاونت است که با توجه به گستردگی فعالیت‌ها در این حوزه این تعریف ساختار یکی از نیازهای ضروری به شمار می‌رود.

معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم همچنین تصریح کرد: چارت معاونت فعلی در تراز وظایف گسترده این معاونت نیست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. همچنین با محدوده خدمات کشوری مد‌نظر، تلاش خواهیم کرد بر اساس اسناد بالادستی کشور که خوشبختانه صریح و روشن وظایف را مشخص کرده است، بر اساس مشورت خواهی از نخبگان دانشگاهی این وظایف را پیگیری کنیم.

کلمات کلیدی: ساختار جدید، معاونت حقوقی وزارت علوم، معاونت حقوقی، وزارت علوم

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image