ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز فاز دوم طراحی پلت فرم ملی خودرو در کلاسB در دانشگاه خواجه نصیر (11 شهریور 92)

آغاز فاز دوم طراحی پلت فرم ملی خودرو در کلاسB در دانشگاه خواجه نصیر (11 شهریور 92)

رئیس دانشگاه خواجه نصیر گفت: فاز ابتدایی طراحی پلت فرم ملی خودرو در کلاسB به اتمام رسیده است و در ادامه این فعالیت ها فاز بعدی آن آغاز می‌شود.


مجید قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه طراحی پلت فرم ملی خودرو در کلاس B از جمله مهم‌ترین طرح‌های کلان ملی است، گفت: برای اجرای این طرح دانشگاه علم و صنعت به عنوان مجری محوری و دانشگاه‌های امیرکبیر، خواجه‌نصیر طوسی و دانشگاه تهران نیز به عنوان همکاران اجرایی این طرح انتخاب شده‌اند.

وی افزود: هم اکنون فاز ابتدایی این طرح ملی به اتمام رسیده است و در ادامه این فعالیت‌ها فاز بعدی آن آغاز می‌شود.

قاسمی ادامه داد: محوراصلی عملیات اجرای این طرح به دانشگاه علم و صنعت و بخشی از این وظایف نیز به دانشگاه خواجه نصیر محول شده است.

وی عنوان کرد: دانشگاه خواجه نصیر طوسی تاکنون تمام وظایف محوله خود را در این زمینه به اتمام رسانده است.

قاسمی اظهار داشت: اغلب طرح‌های کلان ملی بیش از 50 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند اما این طرح تاکنون هزینه بسیار کمی به خود اختصاص داده است به عنوان مثال بودجه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان به دانشگاه خواجه نصیر اختصاص یافته است اما این دانشگاه برای انجام وظایف محوله‌اش100 تا 150 میلیون تومان هزینه صرف کرده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن چنین طرحی در کشور گفت: ما هنوز پلت فرمی که متعلق به کشورمان باشد، نداریم (یعنی صنعتی که بتواند ماشین‌های مورد نیاز کشور را طراحی کند) اما با اجرا شدن چنین طرحی در کشورمان صنعت خودروسازی به رشد و بالایندگی می‌رسد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر گفت: پیشبرد این طرح‌های کلان از ایده تا صنعت بنابر دیدگاه مقام معظم رهبری نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دولتی دارد بنابراین شروع، قطع و ایجاد وقفه در اجرای این طرح‌ها اصلا به سود نیست.

کلمات کلیدی: طراحی پلت فرم ملی خودرو، خودرو کلی، طرح ملی خودرو در کلاسB، دانشگاه خواجه نصیر، فاز ابتدایی طراحی پلت فرم ملی خودرو در کلاسB، طراحی خودرو

آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image