ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی در پیگیری مصوبات شورای سلامت (10 شهریور 92)

عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی در پیگیری مصوبات شورای سلامت (10 شهریور 92)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند خوب حاکم بر مسائل بهداشتی این استان، گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیگیری و اجرایی کردن مصوبات شورای سلامت قابل قبول بوده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جدیت و تلاش‌های قابل قبولی برای رفع مشکلات بهداشتی و امنیت مواد غذایی به ویژه در اماکن عمومی و تفرجگاهی داشته که در این بحش از عملکرد این دانشگاه راضی هستم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث کنترل مسائل پزشکی، عرضه مواد غذایی، رشد شاخص‌های بهداشتی و پیشنهادات و مصوبات کارهای بسیار خوبی از سوی انشگاه علوم پزشکی و دست‌اندرکاران سلامت این استان صورت گرفته است.

وی اصل پیشنهادات و تصمیمات شورای سلامت را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: بخش قابل توجهی از مصوبات شورای سلامت اجرایی شده و روند حاکم در این حوزه قابل دفاع است.

صابری با اشاره به تشکیل نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بررسی مصوبات و مشکلات این حوزه در کارگروه مربوطه، نگرانی خاصی وجود نداشت و این نشان می‌دهد که کارها در حوزه سلامت تا حد زیادی کارشناسی شده هستند.

* روند قابل قبولی برای برطرف شدن مشکلات بهداشتی حاکم شده است

وی تصریح کرد: حوزه سلامت و امنیت غذایی و بهداشتی شهروندان موضوع حساسی است و ادارات و دستگاه‌های زیادی نیز در آن دخیل هستند که از این‌رو ورود دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به برخی مشکلات این حوزه، مقاومت‌ها و نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد ولی به طور کلی مشکلات بهداشتی این استان به ویژه در مکان‌های تفریحی و عمومی به خوبی مطرح شد و روند قابل قبولی برای برطرف شدن آن‌ها حاکم است.

به گزارش فارس تهیه طرح جامع سلامت، رسیدگی به موضوع بهداشت دهان و دندان با محوریت آموزش و پرورش، برخورد با طبخ غیر بهداشتی غذا در برخی تالارها و باغ‌های تفریحی، جلوگیری از فعالیت اسباب‌بازی‌های غیراستاندارد در شهرهای این استان، رفع مشکلات بهداشتی آب برخی از نقاط شهری و روستایی این استان، نمونه‌گیری از فاضلاب و پساب تصفیه‌خانه شهر یاسوج و آب رودخانه بشار در زیردست این تصفیه‌خانه و تخلیه بهداشتی و مناسب فاضلاب تانکرهای لجن‌کش از جمله مواردی هستند که بخش زیادی از آن‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همکاری سایر ادارات مسئول پگیری و به نتیجه رسیدند.

کلمات کلیدی: عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نحوه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کنترل مسائل پزشکی، عرضه مواد غذایی، رشد شاخص‌های بهداشتی، برطرف شدن مشکلات بهداشتی

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image