ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی کسب 4 رتبه ملی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جشنواره قرآن و عترت (3 شهریور 92)

کسب 4 رتبه ملی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جشنواره قرآن و عترت (3 شهریور 92)

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت گفت:‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این جشنواره در دو بخش دانشجویی و اساتید خوش درخشید و چهار مقام برتر کشوری را کسب کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سامر مرادیان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی هجدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: اختتامیه این جشنواره از تاریخ 24 تا 28 مردادماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتخار آفرینی چهار نفر از تیم اعزامی دانشگاه در هجدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

وی با بیان رقابت هزار نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بخش‌های جداگانه این جشنواره، افزود: نتیجه حضور تیم 11 نفری قرآنی دانشگاه در این جشنواره، کسب سه رتبه برتر دانشجویی و یک رتبه برتر در بخش اساتید است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار کرد: دانشجویان افتخارآفرین این جشنواره، خانم‌ها سکینه آذری مقام اول رشته طراحی، فاطمه جوکار مقام دوم در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم و زینت مرسلی مقام سوم در رشته طراحی بوده‌اند.

مرادیان اضافه کرد: در بخش اساتید نیز دکتر محمد ذوالعدل موفق به کسب مقام پنجم در رشته قرائت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ علوم پزشکی یاسوج با حضور قریب به 300 دانشجو در مرحله مقدماتی این جشنواره، دارای بیشترین شرکت کننده بوده و در تمام مراحل برگزاری نیز کیفیت اجرا مورد توجه دقیق دست‌اندرکاران کانون قرآن و عترت دانشگاه بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت یادآور شد:‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این جشنواره در دو بخش دانشجویی و اساتید خوش درخشید و چهار مقام برتر کشوری را کسب کرد.

مرحله مقدماتی جشنواره قرآن و عترت، بهار امسال در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جشنواره قرآن و عترت، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، افتخارات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آمار بازدید: 286 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image