ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی کاهش دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های نیوزیلند (10 شهریور 92)

کاهش دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های نیوزیلند (10 شهریور 92)

آمار جدید حکایت از کاهش شمار دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های نیوزیلند دارد اما در مقابل تعداد دانشجویان چینی که حدود 30 درصد از کل دانشجویان خارجی در این کشور را تشکیل می‌دهند، رو به افزایش است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان خارجی نیوزیلند که دانشجویان چینی به تنهایی 30 درصد از آنها را تشکیل می‌دهند، هزینه بیشتری را برای تحصیل می‌پردازند و به همین دلیل بسیاری از آنها از ادامه تحصیل در این کشور منصرف می‌شوند.



در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی (2013)، آمارهای بخش آموزش بین‌المللی نیوزیلند حکایت از کاهش سه درصدی شمار دانشجویان خارجی دارد که این کاهش ناشی از افت 10 درصدی در راه‌اندازی آموزش خصوصی در این کشور است.



به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، از سوی دیگر تعداد دانشجویان چینی در دانشگاه‌های نیوزیلند با پنج درصد افزایش به بیش از 14 هزار نفر می‌رسد که این رقم به تنهایی 30 درصد از کل آمار ثبت‌نام دانشجویان خارجی را تشکیل می‌دهد.



«استیون جویس» وزیر آموزش عالی، مهارت و استخدام نیوزیلند در این رابطه اظهار داشت: آموزش عالی در نیوزیلند شاهد یک رشد چشمگیر 22 درصدی در مقطع کارشناسی ارشد و شش درصدی در مقطع دکتری است. در عین حال کارشناسان در حال بررسی سیاست‌هایی هستند که در بخش آموزش دانشجویان بین‌الملل بتوانند رقابت خود را در بخش‌های مختلف حفظ کنند.


کلمات کلیدی: دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های نیوزیلند، دانشجویان خارجی، دانشگاه‌های نیوزیلند، کاهش شمار دانشجویان خارجی، اخبار جدید دانشگاه‌های نیوزیلند، تحصیل در دانشگاه‌های نیوزیلند، وضعیت تحصیل در دانشگاه‌های نیوزیلند

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image