ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور نخبگان برتر کنکور سراسری دشتستان تجلیل شدند (9 شهریور 92)

نخبگان برتر کنکور سراسری دشتستان تجلیل شدند (9 شهریور 92)

در آیینی با حضور مسئولان، نخبگان برتر کنکور سراسری دشتستان تجلیل شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز جشن تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 92 با حضور نخبگان و فرهیختگان، اساتید، اولیا دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان در سالن فرهنگ آموزش و پرورش برازجان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان در این آیین ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، دبیران موسسه قلم‌چی را همکاران آموزش و پرورش معرفی کرد و اظهار داشت: معلمان و همکاران آموزشی در مرکز قلم‌چی با تلاش و کوشش خود توانسته‌اند دانش‌آموزان را تربیت کنند که امروز موفق به کسب رتبه‌های عالی در کنکور شوند.

عباسعلی اسدی با بیان این‌که در روزهایی که دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا مانع پیشرفت دانش‌آموزان شوند،‌ گفت: این‌گونه کارها کمک شایانی به تقویت دانش‌آموزان می‌کند و خوشحالیم که امروز نتیجه زحمات این عزیزان به بار نشسته است.

مدیر موسسه قلم‌چی برازجان نیز در این آیین گفت: ناوگان علمی کشور به نخبگان و رتبه‌های برتر تجهیز شده است تا برگ زرینی در تاریخ علمی ایران بوده و جهاد علمی نیز صورت پذیرد.

مریم آخوندزاده اظهار داشت: برگزاری این همایش با تاکید بر عدالت آموزشی و توسعه آن برنامه‌ریزی شد تا نخبگان به‌ویژه آن‌هایی که با تحمل سختی‌ها درس خوانده و افتخار آفریدند بر ادامه راه دانش و سازندگی برای میهن اسلامی ایران تشویق شوند به امید آنکه هیچ دانش‌آموز با انگیزه و سخت‌کوشی به دلیل مشکل مالی از درس خواندن و پیشرفت باز نماند.

گفتنی است،‌ در این آیین تعدادی از دانش‌آموزان روند و نحوه پیشرفت خود را شرح دادند و در پایان از رتبه‌های برتر کنکور سراسری با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

کلمات کلیدی: نخبگان برتر کنکور سراسری دشتستان، تجلیل از نخبگان برتر کنکور سراسری دشتستان، تقدیر از نخبگان برتر کنکور، کنکور سراسری دشتستان، نخبگان برتر کنکور 92، رتبه های برتر کنکور 92، رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 92

آمار بازدید: 544 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image