ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور حافظ کاشانی در کنکور ارشد دوم شد (5 خرداد 92)

حافظ کاشانی در کنکور ارشد دوم شد (5 خرداد 92)

مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین کاشان از کسب رتبه دوم کنکور سراسری کارشناسی ارشد توسط جابر رمضانعلی‌زاده حافظ کل قرآن و نهج البلاغه این شهرستان خبر داد.


حجت‌الاسلام مجتبی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: رمضانعلی‌زاده با شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال92، در رشته فرهنگ و تمدن ملل اسلامی موفق به کسب رتبه دوم شد و از مهر ماه امسال در دانشگاه تهران به تحصیل در این رشته می‌پردازد.

به گفته وی این حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه که متولد سال 1370 است، بر اساس دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، مجوز حضور در آزمون کارشناسی ارشد را پیدا کرد.

مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان با اشاره به چگونگی دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآنی و حدیث گفت: حافظان کل قرآن کریم که داوطلب دریافت این مدرک با کد رشته 1111 هستند آذر ماه همه ساله در آزمون کارشناسی ارشد این رشته که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود ثبت‌نام و در صورت قبولی می‌توانند مدرک مذکور را اخذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون، باید تا خرداد یا تیر ماه سال بعد منتظر باشند تا نتیجه آزمون ویژه حفاظ در سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور درج شود.

حسن‌زاده یادآور شد: در صورت قبولی در آزمون اولیه، حافظان کل قرآن حدود دو الی سه ماه فرصت دارند تا کل محفوظات خود را تمرین کرده و برای آزمونی که با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شهریور یا مهر ماه برگزار می‌شود، خود را آماده کنند.

وی عنوان کرد: در این آزمون، از کل قرآن کریم 10 سئوال پرسیده می‌شود یعنی از هر سه جزء، یک سئوال و حد نصابی که در سال 91 برای آزمون حفظ در نظر گرفته شده 160 از 200 نمره بود.

کلمات کلیدی: کنکور ارشد، کنکور ارشد 92، کنکور ارشد سال 92، رتبه های برتر کنکور ارشد، رتبه برتر ارشد 92، رتبه 2 ارشد 92، مصاحبه رتبه های برتر ارشد

آمار بازدید: 540 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image