ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تدوین آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر/امکان انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر به استان تهران (8 شهریور 92)

تدوین آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر/امکان انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر به استان تهران (8 شهریور 92)

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای شناسایی و حمایت از اساتید ایثارگر دانشگاه، آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر تدوین شده است که بزودی ابلاغ خواهد شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مشاور ریاست دانشگاه و مدیر‌کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در اولین همایش سراسری مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در واحد خوراسگان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه و نقش اساتید و مدرسین ایثارگر، برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور، آئین‌نامه اساتید شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده و بزودی ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، مهمترین اقدام ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی را در دوره جدید، گسترش خدمات به ایثارگران دانشگاهی اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانسته و افزود: مأموریت اول ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، ترویج روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در میان دانشگاهیان است.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: در ساختار جدید ستاد امور شاهد و ایثارگران با ایجاد معاونت‌های جدید فرهنگی، آموزشی، اجرایی، امور مناطق و مدیریت‌های امور مالی و پیگیری، تحول جدیدی را در بخش ارائه خدمات به جامعه ایثارگران دانشگاه ایجاد کرده‌ایم.

نصیرزاده افزود: در تشکیلات جدید بیش از 5 هزار سمت سازمانی را در قالب بخش امور شاهد و ایثارگران در سازمان کار واحدهای دانشگاهی کشور ایجاد کرده‌ایم و این موضوع در هیئت رئیسه سازمان مرکزی دانشگاه به اتفاق آراء به تصویب همه معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه رسیده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از عقبه فرهنگی و معنوی سال‌های دفاع مقدس نسبت به ایجاد فضای ایثارگری و شهادت طلبی در محیط دانشگاهی همت گمارد و فضای دانشگاه را به عطر ایثارگری معطر کرد.

نصیر زاده اظهار داشت: با استعانت از امر مولا و مقتدای خود امام خامنه‌ای که جذب حداکثری را استراتژی نظام اسلامی می‌دانند، ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی خدمتگزار همه کسانی است که در هر لباس و موقعیتی به نظام اسلامی ایران خدمت کرده اند.

مشاور ریاست عالی دانشگاه گفت: با تغییرات جدیدی که در آئین‌نامه‌ها داشته‌ایم هر رزمنده‌ای که حداقل 6 ماه حضور در جبهه داشته است اعم از حضور داوطلبانه و غیره، جزو جامعه ایثارگری ماست و خود و همسر و فرزندان او مشمول استفاده از خدمات آموزشی و دانشجوی ستاد امور شاهد و ایثارگر خواهد بود.

وی با یادآوری رهنمود ریاست عالی دانشگاه که ما با یک دست پرچم ولایت و با دست دیگر پرچم فرهنگ را برافراشته‌ایم، گفت: ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگر، علمداران و پرچمداران اصلی فرهنگ اسلامی در دانشگاه هستند.

نصیرزاده گفت: در تغییرات جدیدی که در مقررات داشته‌ایم به رغم ممنوعیت نقل و انتقال دانشجویان به استان‌های تهران و البرز، با نظر ریاست دانشگاه و تأکید وی، فرزندان شاهد و ایثارگر از این ممنوعیت مستثنی بوده و می‌توانند به هر جای کشور که درخواست داشته باشند، حتی استان‌های تهران و البرز، منتقل شوند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه از مدیران و کارشناسان امور شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی کشور خواست با تلاش و پیگیری، دانشجویان و نخبگان شاهد و ایثارگر را به شرکت در مجامع علمی ترغیب و حمایتهای لازم را در این خصوص از این عزیزان در برنامه کاری خود قرار دهند.

وی شناسایی اساتید ایثارگر را از وظایف دیگر دفاتر امور شاهد و ایثارگر واحدهای کشور دانست.

نصیرزاده اذعان داشت:در راستای شناسایی و حمایت از اساتید ایثارگر دانشگاه، آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه تدوین شده که بزودی ابلاغ خواهد شد.

نصیر زاده در پایان سخنان خود، هدف از این همایش را تلاش برای عملیاتی ساختن آئین نامه ها و مقررات خدمت به ایثارگران دانشگاه تا دستیابی به نتایج مطلوب دانست و همه از دست اندرکاران برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت: من بطور ویژه باید از زحمات فروغی ابری ریاست بسیجی، وظیفه شناس و کاردان واحد اصفهان(خوراسگان) تقدیر و سپاسگزاری ویژه کنم که در هفته های اخیر با پیگیری‌ها و زحمات خود زمینه برگزاری این همایش را فراهم آوردند.

کلمات کلیدی: آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر، اساتید شاهد و ایثارگر، امکان انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر به استان تهران، انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر، انتقال دانشجویان، امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی

آمار بازدید: 443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image