ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارتقای فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها به اقدامات اساسی نیاز دارد (6 شهریور 92)

ارتقای فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها به اقدامات اساسی نیاز دارد (6 شهریور 92)

رییس دانشگاه الزهرا(س) با اشاره به بحث فناوری اطلاعات و وسعتی که در سال‌های اخیر پیدا کرده، گفت:‌ وظیفه علمی دانشگاه‌ها و آموزش عالی این است که تا حد زیادی برای ارتقای علم و دستیابی به تولیدات علمی مفید و کارآمد و موثر واقع شوند که اگر این پشتوانه و زیرسازی از جانب بخش فناوری و اطلاعات دانشگاه الزهرا (س) نبود، نمی‌توانستیم به مقام 15 کشور دست پیدا کنیم.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، انسیه خزعلی با بیان اینکه کسب این مقام، بیشتر در زمینه مقالات علمی صورت گرفته است، اظهار کرد: نقش موضوع IT در به دست آوردن این مقام علمی کم نبوده است، بنابراین باید برای ارتقای حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها اقدامات اساسی انجام شود.



وی با اشاره به اینترنت و سرعت اطلاعات پیگیری که درعصر حاضر به وجود آمده است، گفت: اقداماتی که مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها برای ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها به کار می‌گیرند، بسیار مهم است و در این زمینه چند نکته اساسی وجود دارد که باید جدی گرفته شود.



خزعلی افزود: اولین مساله این است که استفاده از فناوری باعث بهره‌وری از وقت دانشگاه‌ها و اساتید می‌شود و دستیابی علمی خوبی را از این طریق می‌توان به دست آورد.



وی با اشاره به ابداعاتی که در این مدت در حوزه فناوری و اطلاعات انجام شده است، گفت: بسیاری از اقداماتی که در حوزه فناوری و اطلاعات انجام شده، موجب ابداع و نوآوری شده که این مسئله بسیار مهم و قابل توجه است و می‌تواند در تولید علم و بهره‌گیری از موقعیت و شرایط به کار گرفته شود.



رییس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به اهمیت به اشتراک گذاشتن امکانات و داده‌ها در بین اساتید، خاطرنشان کرد: امید است با ایجاد همکاری‌های لازم میان مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها روز به روز شاهد پیشرفت IT‌ و فناوری اطلاعات باشیم.


کلمات کلیدی: ارتقای فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها، ارتقای فناوری اطلاعات، دانشگاه‌ها، نقش موضوع IT، استفاده از فناوری، مزایای استفاده از فناوری، پیشرفت IT‌ و فناوری اطلاعات، IT

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image