ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دومین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان علوم پزشکی 25شهریور برگزار می‌شود (6 شهریور 92)

دومین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان علوم پزشکی 25شهریور برگزار می‌شود (6 شهریور 92)

رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه بیش از 1500 نفر برای شرکت در این جشن ثبت‌نام کرده‌اند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده از سوی کمیته مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه، دومین جشن یکپارچه، قرار بود در تاریخ 12 اردیبهشت ماه برگزار شود اما به دلیل انتزاع دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، این جشن به تاریخ 25 شهریور ماه سال جاری تغییر یافت.




دکتر مسلم بهادر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب که مهمترین وظیفه این دفتر، ایجاد و حفظ ارتباط بین دانش آموختگان و دانشگاه است افزود: باید یک ارتباط دو طرفه بین دانشگاه و دانش آموختگان آن برقرار شود تا از یک طرف دانش آموختگان دانشگاه را شناسایی کرده و برای همکاری با دانشگاه به سمت آن فرا بخواند و از طرف دیگر با هماهنگی مسئولین دانشگاه بتوانند خدماتی را به دانش آموختگان ارایه دهند.



وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده از سوی کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه دومین جشن یکپارچه، قرار بود در تاریخ 12 اردیبهشت ماه برگزار شود اظهارداشت: به دلیل انتزاع دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، این مراسم لغو و قرار شد تا تعیین وضعیت دو دانشگاه به تعویق بیفتد. اما با پیگیری دانشجویان برای زمان برگزاری این مراسم، درخواست داشتند که این جشن در یک زمان معین برگزار شود.



رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: حتی تعدادی از دانش آموختگان پیشنهاد دادند در صورت بالا بودن هزینه ها، حاضریم برای برگزاری جشن هزینه پرداخت کنیم.



دکتر بهادر ادامه داد: علاقه‌مندی دانش‌آموختگان برای شرکت در این مراسم به حدی بود که در همان مراحل اولیه ثبت نام بیش از 1500 نفر ثبت نام کرده بودند و همین پیگیری آنان برای برگزاری این مراسم باعث شد تا همکاران دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه و دانشکده های تحت پوشش پس از برگزاری جلسات متعدد تصمیم به برگزاری این مراسم بگیرند.



وی با اشاره به این مطلب که برگزاری این مراسم در 25شهریورماه در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود گفت: این مراسم 25شهریورماه در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود و آخرین اخبار و اطلاعیه ها ازطریق ارسال پیام کوتاه به شرکت کنندگان اعلام می شود و امیدواریم که در این جشن میزبان تمامی دانش آموختگان سال تحصیلی 92-91 در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی، PhD و دکترای تخصصی و خانواده های آنان باشیم.


کلمات کلیدی: دومین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان علوم پزشکی، جشن یکپارچه دانش‌آموختگان علوم پزشکی، جشن یکپارچه دانش‌آموختگان، علوم پزشکی، ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image