ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی کاهش ظرفیت پذیرش سال 92 دانشگاه علوم پزشکی تهران (5 اردیبهشت 92)

کاهش ظرفیت پذیرش سال 92 دانشگاه علوم پزشکی تهران (5 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی وزیر بهداشت در دیدار با اعضای کمیته منتخب پیگیری مطالبات دانشجویی به نقل از دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، به ورودی‌های 90 و 91 این دانشگاه تضمین داد که همگی آنها بدون هیچ مشکلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل خواهند داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در این دیدار که در دفتر معاون آموزشی وزارت بهداشت و با حضور تنی چند از مدیران آموزشی از جمله معاون آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران، نماینده وزارت بهداشت در کمیته پیگیری مطالبات دانشجویی و معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت برگزار شد، دکتر عین‌اللهی با اشاره به موضوع ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران، آن را عملی دانست که مورد مخالفت همه وزرای اسبق وزارت بهداشت بوده است.


وی موضوع انفصال دوباره این دو دانشگاه را امری برگشت‌ناپذیر و قطعی دانست که مورد تصویب و تأیید مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.


عین‌اللهی همچنین در پاسخ به پرسش و ابهامات برخی دانشجویان درباره ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران و استفاده از امکانات آن دانشگاه، گفت: ما ظرفیت پذیرش دانشجو را برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 92 کاهش داده‌ایم تا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران که می‌خواهند در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل دهند بتوانند از امکانات آموزشی و اساتید آن دانشگاه بهره‌مند شوند.


وی به دانشجویان شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی ایران که تقاضای انتقال به شهرستان‌های محل اقامت خود را دارند نیز تضمین داد که می‌توانند درهر دانشگاهی که بخواهند ادامه تحصیل دهند و هیچ منعی برای انتقال آنها وجود نداشته باشد.


معاون آموزشی وزیر بهداشت در پایان از همه دانشجویان خواست تا همیشه مطالبات خود را به صورت منطقی و از مجاری قانونی پیگیری کنند تا همه مسائل و مشکلات آموزشی در محیطی آرام و دوستانه حل و فصل شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تهران، ظرفیت پذیرش دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی

آمار بازدید: 725 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image