ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز مستقل شد (4 شهریور 92)

دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز مستقل شد (4 شهریور 92)

مدیر گروه تغذیه دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: پس از رایزنی‌های متعدد، دانشکده‌ تغذیه و علوم غذایی مستقل شد.




به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه فارس، محمد حسن افتخاری با بیان اینکه این رخداد با موافقت هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از تیرماه امسال عملیاتی شده است، اظهارکرد: گروه تغذیه دانشکده بهداشت و تغذیه سال 1364 تاسیس شد و رسالت خود در ابعاد مختلف از جمله آموزش و فرهنگ‌سازی تغذیه صحیح، تغذیه بالینی، برنامه ریزی و نیاز سنجی تغذیه، انجام تحقیقات و آموزش نیروهای توانمند را آغاز کرد.



وی افزود: اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر نظیر تربیت دانشجو در رشته علوم تغذیه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تاسیس و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد رشته تحصیلی علوم بهداشتی در تغذیه و اخذ مجوز تاسیس دوره کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی در راستای ایفای نقش موثرتر این گروه آموزشی بوده است.



افتخاری گفت: با توجه به روند روبه رشد بیماری‌های مرتبط با تغذیه و افزایش چشمگیر توقعات بخش‌های مختلف درمانی از این گروه، ضرورت ایجاد گرایش‌های جدید در این شاخه از علم و حضور موثرتر و پرنگ‌تر متخصصان این رشته در جامعه و ایجاد قطب آموزشی تغذیه در جنوب کشور، ایجاد دانشکده تغذیه و علوم غذایی را به‌عنوان یک نیاز، لازم و ضروری کرده بود.


کلمات کلیدی: دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز، مستقل شدن دانشکده تغذیه و علوم‌غذایی شیراز، مدیر گروه تغذیه، دانشکده بهداشت و تغذیه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز

آمار بازدید: 416 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image