ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی امضاء تقاهم‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه کویت

امضاء تقاهم‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه کویت

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه کویت، به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حوزه خلیج فارس، تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ فارس، در نشست مشترکی که میان رئیس و اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس دانشگاه کویت و هیئت همراه او برگزار شد، طرفین با تاکید بر قرابت جغرافیایی با یکدیگر، رفت و آمدهای فراوان میان استان فارس و کشور کویت و هم چنین پتانسیل بالای این استان در زمینه علوم پزشکی و درمانی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با مثبت ارزیابی کردن حضور این هیئت کویتی در کشور ایران و به ویژه استان فارس، تصریح کرد: در این دیدار در خصوص تبادل دانشجویان دوره‌های فوق تخصصی و فلوشیپ، مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک تحقق یابد.

وی بیان داشت: امضای این تفاهم نامه این دو دانشگاه را به یکدیگر نزدیک تر ساخته و سبب تبادل دانش طرفین و رشد جایگاه علمی هر کدام از طرفین در منطقه خواهد شد.

رئیس دانشگاه کویت نیز در این نشست با بیان اینکه نظر بسیار مثبتی نسبت به سطح علمی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به ایران داشته است، تصریح کرد: دانشگاه کویت با بسیاری کشورها و مراکز تحقیقاتی دنیا ارتباط برقرار کرده است و هم اکنون نیز در پی افزایش سطح تعاملات با ایران و دانشگاه‌های معتبراین کشور است.

دکت عبدالطیف البدر افزود: امیدواریم دریاهای میان دو کشور فاصله‌ای میان ما ایجاد نکند و با افزایش دوستی‌های طرفین، دو کشور آینده درخشان تری در زمینه امورعلمی داشته باشند.

وی پژوهش و تحقیق را استخوان بندی همه فعالیت‌های علمی عنوان کرد و گفت: این دو دانشگاه در این زمینه می‌توانند موجب تکامل یکدیگر بوده و سبب ارتقاء سطح علمی طرفین در زمینه‌های مختلف شوند.

رئیس دانشگاه کویت دو کشور ایران و کویت را کشورهای دوست و همسایه دانست و با اشاره به بازدید از بخش پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز و مشاهده قابلیت‌های این بخش درمانی، ابراز داشت: امیدواریم در آینده این خدمت پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کویت ارتقاء یابد.

دکتر البدر یادآور شد: علاوه بر پیوند کبد، این دو دانشگاه می توانند در زمینه‌های مختلف با یکدیگر تعامل داشته باشند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image