ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی 13 رشته تخصصی و فوق‌تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (4 شهریور 92)

راه‌اندازی 13 رشته تخصصی و فوق‌تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (4 شهریور 92)

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش 13 رشته تخصصی و فوق تخصصی از سال تحصیلی جدید در این دانشکده خبر داد.




به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، دکتر علی علمداران با تبریک روز پزشک بر تمامی جامعه پزشکی ایران به ویژه استان خراسان، اظهار کرد: حرفه پزشکی به دلیل ارتباط با انسان و جان انسان‌ها از تقدس خاصی برخوردار است و افرادی که وارد این عرصه می‌شوند از هوش معنوی و علمی بالایی برخوردار هستند.



وی افزود: با موافقت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، 13 رشته آموزشی همچون، اکو کار دیوگرافی، رادیولوژی مداخله‌ای، رینولوژی، کلیه کودکان، جراحی سرو گردن، نازایی، قارچ‌شناسی و ویروس‌شناسی، مراقبت‌های ویژه کودکان، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و بیهوشی قلب راه‌اندازی شده است.



علمداران خاطرنشان کرد: ‌در حال حاضر 70 رشته در مقاطع مختلف عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در این دانشکده آموزش داده می‌شود.



رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کاربرد روش‌های نوین آموزشی را از مهمترین برنامه‌های اجرایی این دانشکده عنوان کرد و افزود: ‌انجام بازنگری‌های عمده در ارائه آموزش‌های پزشکی و اتخاذ روش‌های جدید یاددهی و یادگیری در گروه علوم پایه از مهمترین اقداماتی است که از ابتدای مهر ماه اجرایی می‌شود.



علمداران با بیان اینکه اعضای هیات علمی این دانشکده یکی از ارکان اصلی تولید علم در دانشگاه به شمار می‌روند، گفت: ‌با اقدامات صورت گرفته در سه سال اخیر در این دانشکده از جمله انتشار سه مجله جدید و راه‌اندازی سیستم‌های علم‌سنجی میزان مقالات پژوهشی گروه‌های آموزشی مختلف از دو تا 13 برابر افزایش یافته است.



وی در خصوص طرح‌های پژوهشی صورت گرفته در دانشکده علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: در حیطه سلول‌های بنیادین طرح‌هایی که در بعضی موارد برای نخستین‌بار بوده است نظیر، طرح درمان بیماران با نارسایی کلیه، بیماران قلبی، بیماری‌های کودکان، بی‌اختیار ادراری و زخم‌های مزمن پوستی که گاهی بین 6 ماه تا 4 سال با روش‌های معمولی قابل درمان نبوده‌اند، درمان شدند.



رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تعداد نشریات دانشکده، افزود: دانشکده علوم پزشکی مشهد دارای 13 نشریه دارای رتبه علمی پژوهشی معتبر است که چند مورد از آن‌ها در نمایه‌های معتبر بین‌المللی ثبت می‌شوند.


کلمات کلیدی: رشته تخصصی، رشته فوق‌تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اخبار سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image