ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته سلامت با شعار «یک عمر سلامتی با خودمراقبتی» در این دانشگاه آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حمیدرضا بهرامی نواختن زنگ سلامت، برگزاری همایش و نشست‌های آموزشی برای داوطلبان سلامت، همایش بانوان، نشست‌های علمی و خبری، تور به مراکز CMHC، مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری،‌ مدرسه مروج و برنامه سبا، ‌برگزاری همایش با محوریت بسیج و با حضور نیروهای بسیجی و سپاه، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی همایش روز بهداشت و تقدیر از فعالان عرصه سلامت را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌برگزاری نشست‌های درون و برون‌بخشی با سایر سازمان‌ها، ارسال مقالات و بسته‌های آموزشی به جراید، ادارات و سازمان‌ها، تهیه و ارسال پیام‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی گسترده در مناطق شهری و روستایی، همراهی و همکاری در برپایی نمایشگاه هفته سلامت از دیگر اقدامات کلی این معاونت به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ ‌ویژه‌برنامه‌های هفته سلامت از یکم الی هفتم اردیبهشت‌ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خودمراقبتی رفتاری است داوطلبانه، فعالیتی است آموخته شده، حق و مسئولیتی است همگانی برای حفظ سلامت خود، خانواده و نزدیکان، بخشی است از مراقبت‌های نوزادان، ‌کودکان، نوجوانان، سالمندان و بزرگسالانی که قادر به خودمراقبتی نیستند و نیازمند دریافت مراقبت‌های بهداشتی از ارائه دهندگان خدمات اجتماعی یا بهداشتی خواهند بود.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image