ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تحمیل لیست 300 نفره ای از سوی دولت دهم به رئیس دانشگاه آزاد (3 شهریور 92)

تحمیل لیست 300 نفره ای از سوی دولت دهم به رئیس دانشگاه آزاد (3 شهریور 92)

یک فعال دانشجویی، گفت: در دوران مدیریت دولت دهم، یک لیست 300 نفره به دانشگاه آزاد برای بقا در عرصه اجرا تحمیل شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، حسین پرکره گفت: هجمه علیه دانشگاه آزاد حرکت جدیدی نیست و این اقدامات از اولین ساعات ریاست فرهاد دانشجو با شدت آغاز شد، روش های تخریب دانشگاه با بررسی شرایط سیاسی کشور و انتخابات پبش رو کاملا قابل پیش بینی است و برای این پاسخ به این بی انصافی ها، مدار اخلاق و اعتدال و البته جاذبه و دافعه انقلابی در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

وی گفت: این تخریب ها توسط جریانی خاص کلید خورده که مردم با بصیرت و انقلابی آنها را از صحنه سیاسی و مدیریتی کشور حذف کرده اند این جریان های خاص با بهره مندی از نام مردان انقلاب به دنبال منافع جریانی خود هستند و اکنون نیز به دنبال حیاط خلوتی برای فعالیت های تشکیلاتی و سیاسی خود می گردند که بنظر می رسد نقطه آمال آنها رسیدن به دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: نزدیکی به انتخابات مجلس دهم بی اخلاقی ها نسبت به دانشگاه آزاد را افزایش می دهد چرا که پتانسیل انسانی، دانشجویی و پتانسیل مالی دانشگاه آزاد نقطه طمع کانون های قدرت و ثروت خواهد بود.

پرکره اظهار داشت: در دوران مدیریت دولت دهم جریان انحرافی که عدم تمایل مردم به دلیل مواضع انحرافی خود را پیش بینی کرده بود برای بقای خود در عرصه اجرایی و مدیریتی کشور به دنبال تحمیل لیست 300 نفره ای به دانشگاه آزاد بود که با مقاومت جدی رئیس دانشگاه آزاد مواجه شد.

به گفته وی، دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه اطمینان داشته باشند اجازه نخواهیم داد امکانات دانشگاه که با خون دل مردم تهیه شده به دست جریانی خاص بیفتد چرا که مدیریت در دانشگاه آزاد بر مبنای عمل به تکلیف شرعی و دینی شکل گرفته است.

کلمات کلیدی: رئیس دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، فعال دانشجویی، فرهاد دانشجو، اخبار جدید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image