ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد هیئت امنای دانشگاه آزاد در آغاز سال تحصیلی به دانشجویان استرس وارد نمی‌کند (20 شهریور 92)

هیئت امنای دانشگاه آزاد در آغاز سال تحصیلی به دانشجویان استرس وارد نمی‌کند (20 شهریور 92)

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:‌ هیئت امنای دانشگاه آزاد در آستانه آغاز سال تحصیلی به دانشجویان این دانشگاه استرس وارد نمی‌کند.


مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با مسائل پیش آمده در مورد دانشگاه آزاد، گفت: هیئت امنای دانشگاه آزاد و کسانی که پشتیبان این دانشگاه هستند، عاقل‌تر از آنند که در آستانه آغاز سال تحصیلی به دانشجویان استرس وارد کنند.

وی افزود: هیئت امنای دانشگاه آزاد عاقلان جامعه هستند و کشتی این دانشگاه را طوری هدایت می‌کنند که استرسی به جوانان جامعه وارد نشود.

عیسی‌زاده اضافه کرد: دانشگاه آزاد با هدایت دانشجو طی 2 ماه گذشته اقدامات مفیدی داشته است، 378 مورد رشته در کارشناسی ارشد و 13 رشته در دکترا مجوز گرفته شده که در طول دو ماه این کار شاهکار است.

وی با اشاره به عملکرد موفق فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد گفت: برگزاری آزمون‌های موفق، افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه از موارد مثبت در کارنامه فرهاد دانشجو است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بزرگترین مشکل دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته را مسئله نقل و انتقالات دانشجویان دانست و عنوان کرد: در حال حاضر به خصوص برای دختران مسئله نقل و انتقالات به خوبی حل شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد نزدیک به 5 هزار دانشجوی نقل و انتقالی داشته است و همچنین هزار و 300 نفر از دانشجویان خارج از کشور نیز مجوز نقل و انتقال دریافت کردند.

عیسی‌زاده تعامل مسئولان دانشگاه آزاد با نمایندگان مجلس را یکی دیگر از نکات مثبت دانشگاه آزاد برشمرد و گفت: در این دوره تعامل خوبی بین نمایندگان مجلس و مسئولان دانشگاه آزاد داشتیم که بسیار به حل مسائل کمک می‌کند.

وی افزود: جامعه نیاز به آرامش دارد و باید سعی کنیم با تعاملات مسئولان آرامش جامعه را حفظ کنیم.

کلمات کلیدی: هیئت امنای دانشگاه آزاد، آغاز سال تحصیلی، دانشجویان، استرس دانشجویان، استرس

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image