ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعتراض دانشجویان دکتری و ارشد امیرکبیر نسبت به تخلیه خوابگاهها (2 شهریور 92)

اعتراض دانشجویان دکتری و ارشد امیرکبیر نسبت به تخلیه خوابگاهها (2 شهریور 92)

صبح امروز شنبه دوم شهریورماه 92 تعدادی از دانشجویان خوابگاهی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اعتراض به تخلیه خوابگاه های خود مقابل ساختمان ریاست دانشگاه تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، این دانشجویان که ورودی کارشناسی ارشد سال 90 و دکتری 88 دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند، اعلام کردند که به آنها فرصت داده شده تا 5 شهریور خوابگاه خود را تخلیه کنند این درحالی است که این دانشجویان تا آبان ماه براساس قوانین فرصت دارند که از تسهیلات خوابگاهی استفاده کنند.

دانشجویان که اکثرا در وضعیت دفاع از پایان نامه های خود قرار دارند با تخلیه خوابگاه دچار مشکلات عدیده ای شده و نمی توانند در فرصت اعلام شده پایان نامه خود را ارایه کنند.

به گفته دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال های گذشته تهمیداتی اندیشیده شده بود و به موجب آن دانشجویان به عنوان نیروی اضافه بر ظرفیت در خوابگاه حضور داشته و 100 هزارتومان برای هر ماه شهریه پرداخت می کردند ولی درسال جاری هیچ تمهیداتی در نظر گرفته نشده و از مسئولان دانشگاه نیز هیچ یک پاسخگو نیستند.

در پیگری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد که معاون دانشجویی دانشگاه در میان تجمع کنندگان حاضر شده و مساله حل شده است این درحالی است که دانشجویان معترض عنوان کردند معاون دانشجویی دانشگاه اصلا در تجمع حاضر نشده و هیچ یک از مسئولان پاسخی به معترضان نداده اند و این اعتراض تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد.

کلمات کلیدی: اعتراض دانشجویان دکتری، اخبار جدید اعتراض دانشجویان دکتری، دانشجویان دکتری و ارشد امیرکبیر، ارشد امیرکبیر، اعتراض دانشجویان، اعتراض دانشجویان ارشد امیرکبیر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خوابگاههای دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image