ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ساختمان جدید دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

ساختمان جدید دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

ساختمان جدید دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از مسئولان دانشگاه افتتاح شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ساختمان شماره 2 دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مساحتی بالغ بر 870 متر مربع در پنج طبقه در حدود یک سال طراحی و ساخته شده است.

این ساختمان با هزینه‌ای بالغ بر 670 میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی دانشکده مهندسی معدن و متالورژی و برخی کمک‌های شرکت‌های معدنی ساخته شده است.

ساختمان شماره 2 دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای هفت کلاس درس، 10 اتاق ویژه اساتید و یک سالن ویژه دانشجویان دکتری با ظرفیت 46 دانشجو است.

دکتر علیرضا رهایی،‌ رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاحیه ساختمان شماره دو دانشکده مهندسی معدن و متالورژی این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی سالهای گذشته در سطح دانشگاه‌های بزرگ کشور به موضوع تحصیلات تکمیلی توجه کرده است و راه اندازی ساختمان شماره دو این دانشکده نیز در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی بوده است.

وی بیان داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی سالهای گذشته روند توسعه‌ای تحصیلات تکمیلی را مدنظر قرار داده تا بر این اساس بتواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور و صنایع مختلف را تامین کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: در دو دهه اخیر تمام دانشکده‌های این دانشگاه به سمت تاسیس رشته‌های کارشناسی ارشد پیش رفته‌اند.

رهایی اضافه کرد: در حال حاضر 112 مجموعه کارشناسی ارشد و 40 مجموعه دکتری در دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌شود.

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image