ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حضور استادان برجسته علمی جهان در سیزدهمین کنفرانس فازی ایران (1 شهریور 92)

حضور استادان برجسته علمی جهان در سیزدهمین کنفرانس فازی ایران (1 شهریور 92)

تاکنون حضور چهار استاد مطرح دنیا در سیزدهمین کنفرانس فازی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قطعی شده است.




به گزارش سرویس علمی ایسنا، موسی عوض زاده، مسوول امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مسوول کمیته بین الملل سیزدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط این کمیته گفت: از اواخر اردیبهشت سال جاری، مکاتبات اولیه با چند دانشمند مطرح جهان برای حضور در سیزدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انجام شد که پس از موافقت نهایی از سوی این دانشمندان با هماهنگی وزارت امور خارجه، امور مربوط به صدور ویزا برای این میهمانان ویژه صورت گرفت.



مسوول کمیته بین‌الملل سیزدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران افزود: یکی از دانشمندان مطرح جهان که برای حضور در این کنفرانس اعلام آمادگی کرده، پروفسور مارتین هیگن، استاد تمام دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه اوکلاهماسیتی آمریکا است. وی سابقه بیش از 30 سال تحقیق در زمینه‌هایی همچون کاربردهای سیگنال‌های زلزله، مدل سازی مسیرهای ژنتیک و شبیه سازی های پرواز دارد. وی ضمن استقبال برای حضور در ایران، اظهار کرد که اشتیاق فراوانی برای آشنایی با فرهنگ و رسوم ایرانی دارد به همین دلیل قرار است بعد از حضور در این کنفرانس به اتفاق همسر خود از مراکز تاریخی، فرهنگی و علمی شهرهای قزوین و تهران بازدید کند.



وی افزود: یکی دیگر از چهره‌های علمی که برای حضور در این کنفرانس اعلام آمادگی کرده، پرفسور محمد جمشیدی، استاد تمام دانشگاه تگزاس سن آنتیوی آمریکا است. وی استاد تحسین شده دانشگاه نیومکزیکوی آمریکا، رییس اتحادیه بین المللی مهندسی سیستم‌ها و عضو برجسته آکادمی سلطنتی مهندسی دانشگاه کاردیف انگلستان نیز بوده و در زمینه رباتیک، هوش محاسباتی و سامانه‌های مقیاس بزرگ مقالات مختلفی دارد.



عوض زاده ادامه داد: از دیگر استادان برجسته این کنفرانس می‌توان به پروفسور لیو بائو دینگ از دانشگاه علوم ریاضی دانشگاه سینگ هوای چین اشاره کرد. وی صاحب چندین عنوان کتاب در زمینه برنامه‌ریزی فازی است. همچنین پروفسور کی هوا از دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه نانجی شانگ های چین از دیگر میهمانان ویژه این کنفرانس است.



وی در پایان گفت: مطمئنا حضور استادان برجسته علمی جهان در ایران نشان از اعتبار بالای علمی کشورمان دارد و امیدواریم با میهمان نوازی بسیار خوب از این دانشمندان بار دیگر فرهنگ و دانش غنی این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهیم.


کلمات کلیدی: استادان برجسته علمی جهان، سیزدهمین کنفرانس فازی ایران، کنفرانس فازی، اعتبار بالای علمی ایران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، کنفرانس فازی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، سیزدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران، سیستم فازی

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image