ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها باید غربالگری علمی شوند (31 مرداد 92)

اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها باید غربالگری علمی شوند (31 مرداد 92)

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: در دانشگاه‌ها باید در میان اساتید غربالگری علمی انجام شود، چرا که اساتید مهم‌ترین رکن آموزش عالی کشور هستند.




زهرا پیشگاهی‌فرد عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با بیان اینکه دانشگاه‌ جای بحث سیاسی نیست و باید مسائل علمی در دانشگاه مطرح باشد، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر به انجمن علمی دانشگاه‌ها توجهی نمی‌شود، به طوری که دانشجویان انجمن علمی فعالیتشان به تهیه یک مجله آن هم با هزینه خودشان محدود می‌شود.



عضو هیات علمی دانشگاه تهران افزود: برخی افرادی که ریاست دانشگاه را بر عهده می‌گیرند، افرادی همسو با خودشان را انتخاب می‌کنند، بنابراین باید در گزینش رییس دانشگاه‌ها نهایت دقت انجام شود، چرا که انتخاب رییس دانشگاه منجر به انتخاب اعضای هیات علمی که مهم‌ترین رکن آموزش عالی محسوب است، می‌شود.



وی با اشاره به آسیب‌هایی که در سال‌های اخیر به بخش پژوهش و مقالات پژوهشی دانشگاه رسیده است، گفت: از مجموع تحقیقاتی که در دانشگاه‌ها انجام می‌شود، تنها درصد کمی از آنها توانسته است جنبه کابردی داشته باشند.



پیشگاهی فرد اظهارکرد: نظام آموزشی باید به سمتی پیش رود که به جای شنیدن صدای کانون‌های سیاسی، صدای اقشار اجتماعی به گوش رسد.


کلمات کلیدی: اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، غربالگری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، غربالگری علمی، غربالگری علمی اساتید دانشگاهها

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image