ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور برترین‌های هنر دانش‌آموزی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند (31 مرداد 92)

برترین‌های هنر دانش‌آموزی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند (31 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: بستری فراهم شود تا برترین‌های هنر دانش‌آموزی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامه سی و ‌یکمین جشنواره هنری دانش‌آموزان دختر برگزیده سراسر کشور، اظهارکرد: باید کانون‌های شهرستان‌ها، نگارخانه‌ای برای نمایش و به فروش رساندن آثار دستی و تجسمی دانش‌آموزان برگزیده داشته باشند.


وی کارت پاسداشت به تمامی دانش‌آموزان برتر هنری می‌دهیم تا برای تمام نگارخانه‌ها و نمایشگاه‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنند، اظهار داشت: ما دوره آموزشی فنی برای مربیان سرود، تئاتر، نمایش، موسیقی و ... می‌گذاریم.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اظهار تاسف از نبود مسئولان عالی‌رتبه در این جلسه، تاکید کرد: باید در این جلسه استاندار و برترین شخصیت‌های کشوری به احترام شما حاضر می‌شدند.

محمدی با بیان این مطلب که 90 درصد سند تحول برنامه‌های تربیتی است، تصریح کرد: چرا باید شیب آموزش و پرورش به سمت آموزش باشد.

وی عنوان کرد: باید نمایش دانش‌آموزی فضای شهرها را عطرآگین کند زیرا عمر نمایش دانش‌آموزی 100 ساله بوده و ریشه‌دار است.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تنها نسخه نجاتبخش هنر دانش‌آموزی را متعهد بودن آن دانست و افزود: اگر تعهد در هنر نباشد حتما کار ناکام می‌شود.

محمدی با بیان این مطلب که هنر دانش‌آموز اگر سوژه نداشته باشد و محور آن مردم نباشند موفق نیست، یادآور شد: باید هنر دانش‌آموزی در خدمت کلاس و مدرسه باشد و فضای مدرسه را شاد و سرزنده کنیم و نباید با وجود هنرهای زیبای دانش‌آموزی مدرسه‌ای، خموده مشاهده شود.

وی بیان داشت: چقدر زیبا است که مدارس نازیبا توسط آثار دستی و تجسمی دانش‌آموزان زیبا شود.

محمدی کلید دانش‌آموزان هنرمند را اهل معنویت بودن دانست و گفت: باید ارتباط دوستانه و معنوی با خدا باشد تا موفقیت حاصل شود.

کلمات کلیدی: برترین‌های هنر دانش‌آموزی، تسهیلات برترین‌های هنر دانش‌آموزی، دانش‌آموزان هنرمند، بدون کنکور، دانشگاه فرهنگیان، ورود بدون کنکور به دانشگاه فرهنگیان، دانش آموزان برتر

آمار بازدید: 742 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image