ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن برگزار می‌شود (27 مرداد 92)

آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن برگزار می‌شود (27 مرداد 92)

کارشناس آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن در روز‌های ۱۶ لغایت ۲۱ شهریور‌ماه ۱۳۹۲ خبر داد.


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس؛ هفدهمین آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن 16 لغایت 21 شهریور‌ماه 1392 برگزار می‌شود.

به گزارش فارس این آزمون از سال 1375 آغاز شده و حافظان قرآن با شرکت و قبولی در آن مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث دریافت می‌کنند.

«مسعود میریان» کارشناس آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با فارس از برگزاری این آزمون در روز‌های 16 لغایت 21 شهریور‌ماه 1392 خبر داد و گفت: این آزمون در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود که آزمون خواهران از تاریخ 16 شهریور‌ماه لغایت 19 شهریور‌ماه 1392 و آزمون برادران در روز‌های 20 و 21 شهریور‌ماه برگزار می‌شود.

میریان از حضور بیش از هزار نفر در آزمون امسال خبر داد و گفت: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن با حضور بیش از هزار داوطلب برگزار می‌شود که حدود 700 نفر از آنان خانم و 300 نفر آقا هستند.

داوطلبان برای دریافت کارت آزمون باید به سایت سازمان سنجش آزمون کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

بنا بر این گزارش سال گذشته حدود یک‌هزار و 200 نفر در این آزمون شرکت‌ کردند که 750 نفر از آنها زن و 450 نفر مرد بودند

این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و طی آن داوطلبان باید 10 سؤال کتبی (هر سه جزء یک سؤال) را پاسخ و نمره 160 از 200 کسب کنند، همچنین در آزمون عملی داوطلبان باید با خواندن یک صفحه قرآن نمره 70 از 100 را کسب کنند.

کلمات کلیدی: حافظان قرآن، مدرک تحصیلی حافظان قرآن، اعطای مدرک به حافظان قرآن، آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن، www.sanjesh.org

آمار بازدید: 720 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image