ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشجویان فنی و کشاورزی بیشترین متقاضی فرصت مطالعاتی (26 مرداد 92)

دانشجویان فنی و کشاورزی بیشترین متقاضی فرصت مطالعاتی (26 مرداد 92)

رئیس دانشگاه یزد از عدم استقبال دانشجویان دکتری این دانشگاه از فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت داخل کشور خبر داد و گفت: دانشجویان فنی و مهندسی، کشاورزی و ریاضی بیشترین تقاضا را برای استفاده از فرصت مطالعاتی خارج از کشور داشتند.


دکتر سید محمد میر محمدی میبدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به فرصتهای مطالعاتی گفت: سالانه اعتباری برای اعزم اساتید دانشگاه‌ها به فرصت مطالعاتی در بودجه جاری دانشگاه ها اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل مشکلات ارزی که پیش آمد و چون وضعیت ارز مشخص نبود به اساتید واجد شرایط که متقاضی استفاده از فرصت مطالعاتی بودند براساس ریال مبلغی پرداخت شد که چون باید دوباره این ریال تبدیل می شد اساتید متقاضی از استفاده فرصت مطالعاتی خارج از کشور صرف نظر کردند.

رئیس دانشگاه یزد تصریح کرد: سالانه حدود 5 نفر از دانشجویان دکتری دانشگاه یزد می توانند از فرصت مطالعاتی کوتاه مدت خارج از کشور استفاده کنند که سال گذشته هر پنج نفر از این فرصت استفاده کردند.

وی تصریح کرد: دانشجویان دکتری فنی و مهندسی، کشاورزی و ریاضی بیشترین تقاضا را برای استفاده از فرصت مطالعاتی خارج از کشور را داشته و رشته های شیمی و ادبیات هیچ تقاضایی نداشتند.

میبدی افزود: سال گذشته به دلیل عدم استقبال دانشجویان هیچ دانشجویی به فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخل کشور اعزام نشد.

به گزارش مهر، فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت برای دانشجویان به منظور تعاملات علمی و فرهنگی با خارج از کشور، توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح علمی دانشجویان دوره های دکتری داخل کشور و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات دانشگاهها و مراکز آموزشی عالی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشورو کاهش آسیب هایی که ممکن است دردوره های بلند مدت به دانشجویان وارد شود در نظر گرفته شده است.

کلمات کلیدی: دانشجویان فنی و کشاورزی، فرصت مطالعاتی، فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری، فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت داخل کشور، ریاضی، دانشجویان ریاضی، فرصت مطالعاتی خارج از کشور

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image