ارتباط مستقیم با 30642 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دریافت 40 هزار فرم انتخاب رشته تا 8 صبح امروز (20 مرداد 92)

دریافت 40 هزار فرم انتخاب رشته تا 8 صبح امروز (20 مرداد 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 40 هزار داوطلب فرم‌ انتخاب رشته‌ خود را دریافت کرده‌اند.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 40 هزار نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور 92، فرم‌ انتخاب رشته‌ خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده‌اند.

وی افزود: بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند تا روزهای پایانی تحقیقات خود را برای انتخاب رشته مورد علاقه‌شان تکمیل کنند و در روزهای پایانی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام ‌کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان رضایت داوطلبان از امکانات در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته رضایت‌بخش بوده و داوطلبان با استفاده از ویژه‌نامه، نرم افزار و کتاب راهنما بسیاری از نیازهای خود را در زمینه انتخاب رشته برطرف کرده‌اند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت انتخاب رشته در روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه به پایان می‌رسد لذا به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت و تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

کلمات کلیدی: فرم انتخاب رشته، فرم انتخاب رشته کنکور 92، کنکور 92، انتخاب رشته

آمار بازدید: 365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image