ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برنامه‌های میلی منفرد، به توسعه آموزش عالی کمک می‌کند (20 مرداد 92)

برنامه‌های میلی منفرد، به توسعه آموزش عالی کمک می‌کند (20 مرداد 92)

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم نشان از تجربه وی در حوزه آموزش عالی است.




محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در جلسه‌ای که وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات داشتند برنامه‌های خود را ارائه دادند و این برنامه‌ها به واسطه سوابق کاری وی دور از ذهن نبود.



وی ادامه داد: تجربه میلی منفرد در کسوت معاونت‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و مدتی به عنوان سرپرست وزارت علوم نشان از این دارد که وی می‌تواند سکان هدایت وزارت علوم را به عهده بگیرد.



وی گفت: میلی‌منفرد به تمام سوالاتی که از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد پاسخ داد و در نهایت جلسه مناسبی بود.



سلامی با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی در زمینه‌های ارتقای پژوهش دانشگاه‌ها، وضعیت دانشجویان، کرسی‌های آزاد اندیشی تاکید کرد: بی شک برنامه‌های میلی منفرد با سابقه وی می‌تواند به توسعه آموزش عالی کمک کند.



این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه سلایق نمایندگان در انتخاب وزرای پیشنهادی متفاوت است افزود: ممکن است برخی با این برنامه‌ها موافق باشند و برخی خیر اما در نهایت برنامه‌های خوبی بود.



وی با اشاره به مطرح شدن مباحث سیاسی در ارائه برنامه‌های وزیر علوم پیشنهادی گفت: میلی منفرد اذعان داشته است که هیچ دلیل و مدرکی برای ثابت شدن این موضوع وجود ندارد و ما نیز معتقدیم که چنین است و باید با دید علمی در مورد وی تصمیم گرفت.



وی تاکید کرد: برنامه های میلی منفرد در راستای توسعه و گسترش آموزش عالی کشور است.

کلمات کلیدی: برنامه‌های میلی منفرد، میلی منفرد، دکتر میلی منفرد، آموزش عالی، گسترش آموزش عالی کشور، برنامه‌های وزیر علوم پیشنهادی، محمود نگهبان سلامی، حواشی وزارت میلی منفرد

آمار بازدید: 368 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image