ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین وضعیت دانشکده نفت و شیمی دانشگاه هرمزگان (19 مرداد 92)

آخرین وضعیت دانشکده نفت و شیمی دانشگاه هرمزگان (19 مرداد 92)

رییس دانشگاه هرمزگان با اشاره به سرانجام دانشکده‌ نفت و شیمی دانشگاه، گفت: متاسفانه فقط پنج درصد، دانشکده نفت و شیمی که از سال 86 قرار بود به مدت دو سال و با 6.5 میلیارد تومان اعتبار ساخته شود، پیشرفت فیزیکی داشته است.




احمد نوحه‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، با اشاره به آخرین وضعیت دانشکده نفت و شیمی، افزود: این پروژه مهم و زیرساختی دانشگاه هرمزگان در فضایی با 13 هزار متر مربع از مصوبه‌های دور سوم و چهارم سفر دولت دهم به استان هرمزگان بود که عملیات ساختمانی آن از سال 86 تاکنون به اتمام نرسید.



وی با بیان اینکه نقشه‌های معماری دانشکده در دو فاز طراحی و آماده اجراست، اظهارکرد: این در حالیست که قرار بود 20 نفر در این دانشکده بورسیه شوند و ما موظف بودیم این کار را انجام دهیم و اکنون آن تعداد افراد امروز در دانشگاه به فعالیت مشغول هستند، بنابراین وزارت علوم از همان سال 86 از طریق دانشگاه هرمزگان به تعهداتش عمل کرد، اما متأسفانه وزارت نفت به تعهداتش هنوز عمل نکرده است.



رییس دانشگاه هرمزگان گفت: امروز حتی رشته‌های موردنیاز این دانشکده از جمله مهندسی شیمی ورشته شیمی با چهار گرایش به صورت پراکنده ایجاد شده است، البته مجوز راه‌اندازی آن اخذ شده است.



نوحه‌گر افزود: دانشکده نفت و شیمی به عنوان یکی از مهمترین مصوبه‌های دولت و دانشگاه هرمزگان عملیات ساختمانی آن هنوز آغاز نشده، درحالی که ما زیرساخت‌های زیادی در زمینه منابع نفتی در استان هرمزگان داریم.



وی با طرح این سؤال که وزارت نفت نیروی انسانی لازم برای این شرکت‌ها و منابع نفتی که در آینده ایجاد خواهد شد از کجا می‌خواهد تأمین کند، گفت: این دانشکده از نیازهای اصلی استان هرمزگان و یکی از مهمترین مصوبات دانشگاه هرمزگان است که باید نیروهای آن در خود این استان و به ویژه از دانشگاه هرمزگان تأمین شود.



نوحه‌گر با اشاره به برخی جابجایی‌هایی وزارت نفت در سال 86، تصریح کرد: اگر مسئولان وقت وزارت نفت بر تعهدات خودشان تاکید می‌کردند و این کار انجام می‌شد، علاوه بر اینکه بخش مهمی از نیروی انسانی این منابع و شرکت‌های نفتی در خود استان تأمین می‌شد، آن 20 نفر بورسیه شده نیز کارهای تحقیقاتی خوبی در دانشگاه هرمزگان به ثبت می‌رساندند.



وی با تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی این دانشکده از سال 86 تاکنون، فقط پنج درصد است، خاطرنشان کرد: احداث هرچه سریع‌تر این دانشکده با رعایت استانداردهای لازم ضروری است که امیدواریم عملیات ساختمانی این دانشکده در دولت یازدهم به نتیجه برسد.


کلمات کلیدی: دانشکده نفت و شیمی دانشگاه هرمزگان، دانشکده نفت و شیمی، دانشگاه هرمزگان، دانشگاه هرمزگان، اخبار دانشگاه هرمزگان، اخبار جدید دانشگاه هرمزگان، مهندسی شیمی

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image