ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی آینده روشن آموزش عالی در غرب آفریقا (19 مرداد 92)

آینده روشن آموزش عالی در غرب آفریقا (19 مرداد 92)

بانک جهانی در گزارش جدید خود آینده آموزش عالی در غرب آفریقا را روشن و امیدوارکننده اعلام کرد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانک جهانی اعلام کرد که طی 10 سال گذشته بسیاری از کشورهای این منطقه پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه آموزش داشته‌اند.



در این گزارش تاکید شده است که کشورها برای دستیابی به وضعیت بهتر مالکیت شخصی و رشد اقتصادی بیشتر نیاز به تقویت و رشد آموزش عالی دارند و این رشد باید مطابق با نیاز بازار کار باشد.



به گزارش ایسنا به نقل از غنا بیزینس نیوز، در همین راستا انجمن دانشگاه‌های آفریقا (AAU) با همکاری بانک جهانی و به منظور تاکید بر نیاز به بازبینی وضعیت آموزش عالی در آفریقا، فراخوانی را برای ارائه طرح‌های پیشنهادی مربوط به اجرای پروژه تاسیس «مراکز آموزش عالی علوم و فن‌آوری در آفریقا» منتشر کرده است.



فرصت شرکت در این برنامه برای سازمان‌ها و مراکز آموزشی داوطلب تا دوم سپتامبر سال 2013 میلادی عنوان و جزئیات بیشتر آن در سایت این انجمن منتشر شده است.



هدف از اجرای پروژه «مراکز آموزش عالی علوم و فن‌آوری در آفریقا» که هم‌اکنون در مرحله آماده‌سازی است، تقویت بخش آموزش عالی در رشته‌های مختلف کشاورزی، مهندسی، سلامت و پزشکی، معدن و علوم و فن‌آوری در غرب آفریقا عنوان شده است.

کلمات کلیدی: آموزش عالی در غرب آفریقا، مراکز آموزش عالی علوم و فن‌آوری در آفریقا، تحصیل در آفریقا، ادامه تحصیل در آفریقا، دانشگاههای آفریقا

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image