ارتباط مستقیم با 30665 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جنجال بر سر انتشار کاریکاتور نژادپرستانه در دانشگاههای آفریقا (18 آبان 91)

جنجال بر سر انتشار کاریکاتور نژادپرستانه در دانشگاههای آفریقا (18 آبان 91)

حزب دانشجویی حاکم در دانشگاه‌های آفریقا (SASCO)، برائت خود را از انتشار پوستر نژادپرستانه‌ای که هفته گذشته در دو دانشکده پخش شده بود اعلام کرد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در این پوستر دانشجویان بین‌المللی به سوسک تشبیه شده بودند و از سفیدپوستان به عنوان خوک یاد شده بود.


در این رابطه ائتلاف دموکراتیک جوان که جوانترین جناح حزب مخالف است، اقدام به ثبت شکایت رسمی در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل کردند.


به گزارش پایگاه خبری \"یونیورسیتی ورلدنیوز\"، پوستر فوق، در محل نمایندگی دانشجویی انتخابات انجمنی که هفته گذشته در محل «دانشگاه فن‌آوری کیپ پنینولا» (CPUT) افتتاح شده بود، رویت شد.


آمی فرانکلین، مسوول هماهنگی حزب ملی دموکراتیک جوانان افزود: این پوستر موهن در مکان‌های مختلفی در دو دانشکده بزرگ دانشگاه در \"کیپ تاون\" و \"بل ویل\" نصب شده بود.


در این پوستر که منتسب به گروه (SASCO) است، به زبان انگلیسی ضعیف، دانشجویان خارجی این دانشگاه را سوسک حمام که یک توهین نژادپرستانه است خطاب کرده‌ و از آنها خواسته شده که آفریقای جنوبی را ترک کنند. آنها همچنین گفته‌اند \"خوک‌های سفید\" باید این کشور را ترک کنند.


فرانکلین متذکر شد: این یک تحریک علنی به خشونت است. این مسئله در عقیده ما جایگاهی ندارد و موجبات تنفر ما را برانگیخته است. این ادبیات در دموکراسی ما وجود خارجی ندارد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: از سازمان‌های حامی حقوق بشر خواسته‌ایم تا گروه (SASCO) را وادار به انتشار عذرخواهی رسمی با پیام تنفر از نژادپرستی یا ترس از بیگانگان، کند.


\"ماسانرو\" دبیرکل اصلی حزب (SASCO) نیز خاطر نشان کرد: یک هیات تحقیق در حال شناسایی منبع اصلی انتشار پوستر موهن می‌باشد و فرد خاطی باید در مراجع قانونی پاسخگوی این عمل باشد.


کلمات کلیدی: انتشار کاریکاتور نژادپرستانه، دانشگاههای آفریقا، حزب دانشجویی، حزب دانشجویی دانشگاههای آفریقا

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image