ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ایجاد شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل در شهرستان نمین (16 مرداد 92)

ایجاد شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل در شهرستان نمین (16 مرداد 92)

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از راه‌اندازی اولین شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در شهرستان نمین خبرداد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد پورفرضی در نشستی با مسوولان نمین با اشاره به اینکه اولین شعبه بین‌المللی دانشگاه پزشکی استان اردبیل در شهرستان نمین احداث و راه‌اندازی می‌شود، افزود: مراحل اخذ مجوز احداث این شعبه پایان یافته و ساختمان این دانشگاه بلافاصله پس از مشخص شدن مکان آن در شهر نمین احداث می‌شود.



وی گفت: این دانشگاه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت می‌کند، اما از لحاظ ساختاری کاملا مستقل از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خواهد بود.



وی برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز برای احداث ساختمان این دانشگاه با زیر بنای5000 متر مربع را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بر اساس توافق‌های انجام شده قرار است، این مبلغ با مشارکت سه هسته مردمی و خیرین، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تامین شود.



وی با اشاره به پذیرش دانشجوی دکتری از داخل و خارج از کشور در این شعبه، گفت: البته پذیرش دانشجو برای این دانشگاه قبل از احداث ساختمان انجام شده است.



درادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی امام جمعه نمین نیز در این جلسه به سوابق بسیار شایسته و درخشان شهرستان نمین در زمینه فرهنگی اشاره کرد و تنها راه توسعه و آبادانی این شهرستان را در گرو توسعه مراکز آموزش عالی و فرهنگی در منطقه میسر دانست.



وی از خیرین منطقه خواست برای جذب و ایجاد دانشگاه‌ها و واحدهای مختلف آموزش عالی در شهرستان به فرماندار و مسوولان اجرایی ذیربط کمک کنند.



سیدتقی دریتیم فرماندار نمین هم به تشریح مزایا و منافع ایجاد این دانشگاه در نمین برای این شهرستان و استان اردبیل پرداخت و گفت: نزدیکی شهرستان نمین به فرودگاه و اردبیل بالاترین مزیت برای دسترسی آسان دانشجویان و اساتید پروازی این دانشگاه است.



وی از آماده سازی ۱۰ هکتار زمین در کنار جایگاه سی ان جی و اداره هواشناسی شهر نمین برای ایجاد این دانشگاه خبر داد و افزود: جانمایی و تحویل این مکان در شرف انجام است.


کلمات کلیدی: شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل، شعبه بین‌الملل دانشگاه، علوم‌پزشکی اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image