ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امسال در چهار رشته دانشجو می‌پذیرد (6 شهریور 92)

شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امسال در چهار رشته دانشجو می‌پذیرد (6 شهریور 92)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از مهر ماه امسال شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی در چهار رشته پذیرش دانشجو خواهد کرد.




به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، فرهاد پور‌فرضی در جلسه شورای اداری شهرستان نمین تصریح کرد: هیچ تقاضایی برای ایجاد بخش سونوگرافی و درمانگاه شبانه‌روزی از شهرستان نمین دریافت نشده است.



وی خاطرنشان کرد: اولین دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل که از طرف وزارت به استان تحویل داده شود، به بیمارستان امام(ره) نمین اختصاص می‌یابد.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: استاندارد کشوری برای هر چهار بیمار، یک دستگاه دیالیز است و شهرستان نمین با داشتن شش نفر بیمار از لحاظ داشتن دستگاه دیالیز بالاتر از استاندارد کشوری قرار دارد. با وجود این موضوع اگر بیمار هپاتیت در نمین موجود باشد، یک دستگاه دیالیز نیز اضافه می‌کنیم.



وی ادامه داد: جهت ایجاد داروخانه شبانه‌روزی و بخش سونوگرافی تاکنون هیچ تقاضایی دریافت نشده است و در صورت ارائه تقاضا دانشگاه علوم پزشکی استقبال می‌کند.



قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل افزود: هردو ماه یکبار توزیع پزشک توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود که طبق توافق با مسئول توزیع نیروی انسانی وزارت، مقرر شده است در مرحله جدید استان اردبیل به عنوان استان باز اعلام شود و در اولین جذب پزشک مرکز درمانی عنبران از یک پزشک به دو پزشک ارتقا ‌یابد.



پورفرضی از پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی ارشد بیوشیمی ازمهر ماه امسال در شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و گفت: برای راه‌اندازی زود هنگام این دانشگاه ساختمانی به صورت موقت در شهرستان اردبیل آماده شده ولی در تلاش هستیم با تامین هزینه از سوی استان، خیرین و دانشگاه ساختمان آموزشی این دانشگاه را در شهرستان نمین احداث کنیم.


کلمات کلیدی: شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، پذیرش دانشجو در شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شعبه بین‌المللی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، پذیرش دانشجو،شته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، کارشناسی ارشد بیوشیمی

آمار بازدید: 2089 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image