ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد و نام اصلی دانشگاه احمدی نژاد (14 مرداد 92)

تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد و نام اصلی دانشگاه احمدی نژاد (14 مرداد 92)

وزیر علوم، تحقیقات وفناوری با اشاره به دانشگاه احمدی نژاد گفت: اساسنامه این دانشگاه تحت عنوان دانشگاه جامع بین المللی در وزارت علوم نهایی و تصویب شد.


به گزارش خبرنگار مهر، کامران دانشجو امشب در نشستی با خبرنگاران در وزارت علوم در پاسخ به مهر افزود: دانشگاهی که شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرده است هیچ ربطی به وزارت علوم ندارد.

وی با بیان اینکه دانشگاهی به نام ایرانیان وجود ندارد، اظهار داشت: براساس مصوبه شورا نام دانشگاه احمدی نژاد، جامع بین المللی است.

وزیر علوم افزود: در ابلاغیه شورا قید شده بود که وزرای علوم و بهداشت باید اساسنامه آن را تصویب کنند از این رو بررسیهایی روی اساسنامه در وزارت علوم صورت گرفت و ایراداتی نیز از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم مطرح شد.

وی اظهار داشت: طی یکی دو بار که اساسنامه در وزارت علوم و شورا بررسی شد بالاخره ایرادات برطرف و در نهایت اساسنامه این دانشگاه به تأیید رسید.

دانشجو گفت: یک نسخه از اساسنامه در اختیار شورا و یک نسخه دیگر در اختیار احمدی نژاد به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه قرار گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش مهر که آیا سمتی در دانشگاه احمدی نژاد به شما پیشنهاد شده است، گفت: سمتی پیشنهاد شده بود اما به دلیل اینکه در وزارت علوم هستم قبول نکردم اما در آینده اگر درخواستی شود بررسی خواهم کرد.

وزیر علوم همچنین اضافه کرد: این دانشگاه غیردولتی است و در اساسنامه اش آمده که براساس شهریه اداره می شود.

کلمات کلیدی: نام اصلی دانشگاه احمدی نژاد، احمدی نژاد، تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد، دانشگاه احمدی نژاد، اخبار جدید دانشگاه احمدی نژاد، دانشگاه جامع بین المللی، دانشگاه جامع بین المللی احمدی نژاد

آمار بازدید: 225 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image