ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش برگزاری جشنواره ملی شیخ بهایی برای تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر (13 مرداد 92)

برگزاری جشنواره ملی شیخ بهایی برای تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر (13 مرداد 92)

معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی نهاد مقام معظم رهبری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها جشنواره‌ تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر پس از طی شدن مراحل اجرایی و اداری تحت عنوان جشنواره ملی شیخ‌بهایی برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سید مجید امامی معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی در نشست خبری پیرامون اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و چشم‌اندازهای دبیرخانه حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) در رشته‌های علوم انسانی و هنر همچنین موضوعات پایان‌نامه‌ها و اولویت‌های حمایت و اقدامات هدایتی و حمایتی‬ ویژه الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت با اشاره به شتاب تحول علوم انسانی در طول سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای تحول علوم انسانی، در دو سال گذشته تحول علوم انسانی به یک شتاب و سرعت ویژه رسیده است.

امامی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای تحول در گام نخست چند قالب اصلی را در تحول علوم انسانی مد‌نظر قرار داد که یکی از این قالب‌ها تغییر و تحول در پایان‌نامه‌ها بود.

معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف افزود: در این راستا پژوهشگاه فرهنگ و معارف به عنوان یک واحد مجری برای این کار انتخاب شد و با توجه به اعتبارات مالی خود بخشی از این فرآیند را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به هدفمند شدن پایان‌نامه‌های علوم انسانی و رفع نیازهای اساسی کشور از طریق پژوهش‌های صورت گرفته در این حوزه، تاکید کرد: برای ما و تمام کسانی که در کنار علوم انسانی هستیم و برای تحول آن تلاش می‌کنیم، سخت است که آگهی‌های تبلیغاتی درباره تهیه و تنظیم پایان‌نامه در یک هفته را در کوچه و خیابان ببینیم. به همین دلیل بحث تحول و ارتقای پایان‌نامه‌های حوزه علوم انسانی را در دستور کار قرار دادیم.

امامی هدفمندی پایان‌نامه‌ها را در سه مرحله توصیف کرد و گفت: هدفمندی پایان‌نامه‌ها در سه مرحله تبیین، اجرا و تحقق انجام می‌شود که مرحله سوم مهم‌ترین و تاثیر‌گذار‌ترین بخش آن است.

وی افزود: در این راستا مبحث ترویج موضوعات پایا‌ن‌نامه‌ها در دستور کار قرار گرفت و ما به دنبال برگزاری جشنواره‌های ملی برای تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر هستیم. طبق برنامه‌ریزی‌ها این جشنواره‌ها پس از طی شدن مراحل اجرایی و اداری تحت عنوان جشنواره ملی شیخ‌بهایی برگزار خواهد شد.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال راه‌هایی برای پخش برنامه‌های تلویزیونی با موضوعیت پایان‌نامه‌های دانشجویی هستیم که این برنامه‌ها با اجراهای جذاب و پخش از شبکه‌های پر بیننده مثل شبکه‌های سه و چهار بی‌شک تاثیرات مفیدی در ترویج پروژه‌های علمی و دانشجویی خواهد داشت. پیش از این هم برنامه‌ای در این راستا در چند قسمت پخش شد که بازخورد خوبی در بین بینندگان داشت.

کلمات کلیدی: جشنواره ملی شیخ بهایی، برگزاری جشنواره ملی شیخ بهایی، تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر، جشنواره تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر، پایان‌نامه‌های برتر، حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پایان نامه های ارشد، پایان نامه های دکتری

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image