ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر سطح 4 حوزه علمیه (29 آذر 92)

تجلیل از پایان‌نامه‌های برتر سطح 4 حوزه علمیه (29 آذر 92)

نخستین اجلاسیه مدیران و صاحب‌نظران حوزوی عرصه پژوهش برگزار و طی آن از صاحبان پایان‌نامه‌های برتر سطح 4 حوزه علمیه تقدیر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین اجلاسیه مدیران و صاحب‌نظران حوزوی عرصه پژوهش به همت معاونت پژوهش حوزه‌ علمیه استان قم پنجشنبه شب در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

در این اجلاس آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید، آیات حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم و جمعی از اساتید و فضلای حوزوی حضور داشتند.

ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه شورایعالی حوزه علمیه طی مصوبه‌ای اعلام کرده‌ است که تمام مراکز تخصصی دارای مسئول پژوهش باشند، عنوان داشت: این امر برای آشنا کردن حوزویان در همه مراحل تحصیل با تحقیق و پژوهش است.

پس از آن حجت‌الاسلام سیدعلی عماد، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه طی سخنانی اظهار کرد: می‌توانیم در راستای تربیت نیروی انسانی مناسب بیش از آنچه امروز به آن رسیده‌ایم، به پرورش نیروی کارآمد و به وسیله نظام آموزشی دقیقه دست یابیم.

وی افزود: مراکز تخصصی کلام که به همت و هدایت آیت‌الله‌العظمی سبحانی تاسیس شده، طی 20 سال اخیر حدود هزار نفر فارغ التحصیل داشته که هر یک به تنهایی ظرفیتی برای پاسخگویی هستند.

در ادامه آیت‌الله سبحانی به سخنرانی پرداخت و عنوان داشت: هرگاه قسم به خداوند باشد، قداست او مدنظر است، ولی هرگاه به قلم و مانند آن سوگند یاد می‌شود، نشان‌دهنده اسرار آنهاست.

وی افزود: قلم باید در راستای تحقیق و پژوهش به کار رود و شرط نخست آن هم این است که این نوشته‌ها و تحقیقات بر اساس اسلام باشند و هر کاری صورت می‌گیرد، در چارچوب دین انجام شود، روشنفکری این نیست که اصول بر هم زده شوند و اساس از بین بروند، زیرا اساس و بنیان ما بر اسلام است.

در پایان نیز با اهدای جوایزی از صاحبان پایان نامه های برتر سطح چهار حوزه علمیه تجلیل شد.

حجج اسلام والمسلمین رضا دهقان نژاد، خداوردی مهدوی، رضا عندلیبی، خدامراد سلیمیان، سید قاسم میرداداشی، سید محمود وزیری، سید مهدی گنجیانی، عبدالطیف عالمی، محمد میری، محمدرضا احمدی، مهدی خطیبی، نصرالله حسین زاده، نصرت الله آیتی، اصغر هادی، سید محمد نقیب، حسین رحمانی فرد، حسین شیرافکن، سید حسین حسینی، کریم خطیبی، حمزه علی بهرامی، اکبر اسد علیزاده، علی اعلایی بنابی، جواد اسحاقیان، عبدالرحیم سلیمانی، عبدالرضا محمودی و صفا پیراسته محققانی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

آمار بازدید: 364 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image