ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افتتاح فضای فیزیکی طرح پرنیان 1 بعد از ماه رمضان (13 مرداد 92)

افتتاح فضای فیزیکی طرح پرنیان 1 بعد از ماه رمضان (13 مرداد 92)

رئیس بنیاد ملی مد و لباس از افتتاح فضای فیزیکی طرح پرنیان 1 بعد از ماه رمضان در دانشگاه الزهرا(س) خبر داد.حمید رضا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت عدم اجرای طرح پرنیان به برخی دلائل از جمله عدم امضای تفاهم نامه از سوی دو وزارتخانه علوم و کشور اشاره کرد و گفت: طرح پرنیان پیشرفت مناسبی داشت اگرچه ما کمتر شاهد همکاری وزارت کشور بودیم چون این وزارتخانه بودجه مربوط به ستاد صیانت را در اختیار دارد، از سوی دیگر تفاهم نامه طرح پرنیان قرار بود از سوی دو معاونت وزارتخانه های کشور و وزارت علوم همچنین بنیاد ملی مد و لباس امضا شود.


وی ادامه داد: با وجود ارسال این تفاهم نامه برای دو معاونت فرهنگی وزارت کشور و علوم، اما هیچ کدام از این دو مسئول تفاهم نامه را امضا نکردند؛ با این حال بنیاد ملی مد و لباس کار خود را آغاز کرد.

رئیس بنیاد ملی مد و لباس هر گونه پاسخگویی در خصوص علت عدم امضای این تفاهم نامه را به دو معاونت مذکور واگذار کرد و افزود: بنیاد ملی مد و لباس یک سوم هزینه ها را تقبل کرد، هر چند این دو معاونت تفاهم نامه را امضا نکردند اما بنیاد ملی مد و لباس تمام اقدامات لازم را انجام داد.

وی درباره زمان وعده داده شده برای افتتاح طرح پرنیان، گفت: وعده ما برای نخستین آماده سازیها عملی شد اما علت عدم رونمایی از طرح پرنیان ایام و مناسبتهای پیش رو اعلام شد.

شاه آبادی با تقدیر از همکاریهای دانشگاه الزهرا(س) برای آماده سازی فضای نمایشگاه مد و لباس همچنین ژورنال دانشجویی، ادامه داد: تمام هزینه های مربوط به آماده سازی نمایشگاه توسط بنیاد ملی مد و لباس عملی و مانکنها در محل نمایشگاه مستقر شده اند.

به گفته این مقام مسئول وزارت ارشاد، به علت تعطیلی دانشگاهها، ژورنال دانشجویی باید در روزهای اول مهر فعال شود؛ تا پیش از اول مهر فضای مد و لباس در دانشگاه مذکور آماده رونمایی است.

وی هچنین درباره یک اقدام بنیاد ملی مد و لباس، اظهار داشت: بعد از ماه رمضان فضای فیزیکی پرنیان 1 در دانشگاه الزهرا(س) افتتاح می شود اما افتتاح ژورنال و عملیات آغاز آن در اول مهر صورت می گیرد که دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند.

کلمات کلیدی: فضای فیزیکی طرح پرنیان 1، افتتاح فضای فیزیکی طرح پرنیان 1، طرح پرنیان 1، طرح پرنیان، دانشگاه الزهرا، علت عدم اجرای طرح پرنیان، ژورنال دانشجویی، فضای نمایشگاه مد و لباس، نمایشگاه مد و لباس دانشجویی

آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image