ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور پایگاه انتخاب رشته در هفتکل راه‌اندازی شد (13 مرداد 92)

پایگاه انتخاب رشته در هفتکل راه‌اندازی شد (13 مرداد 92)

رئیس آموزش و پرورش شهرستان هفتکل از راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان ورود به دانشگاه در این شهرستان خبر داد.


محمد بهزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان ورود به دانشگاه در شهرستان هفتکل راه‌اندازی شد.

وی افزود: این پایگاه به منظور کمک و راهنمایی به داوطلبان ورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

راهنمایی داوطلبان همه روزه

این مقام مسئول تصریح کرد: پایگاه انتخاب رشته در هفتکل، همه روزه آماده کمک و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه است.

وی اضافه کرد: ساعات کار پایگاه انتخاب رشته در هفتکل، هر روز از ساعت 17 تا 20 است و داوطلبان می‌توانند برای کمک گرفتن به این پایگاه مراجعه کنند.

رئیس آموزش و پرورش هفتکل در ادامه به محل راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته اشاره کرد و گفت: این پایگاه در اداره آب و فاضلاب شهرستان واقع در بلوار شهید علی رضا چراغزاده دزفولی بعد از شهرداری و نرسیده به میدان انقلاب (نیروی انتظامی) مستقر است.

کسب رتبه نخست قبولی در کنکور

وی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه همچنین می‌توانند همه روزه در ساعت‌های اعلام شده با شماره تلفن 3222411 برای داخل شهر و با اضافه کردن پیش شماره 0692 از خارج شهر هفتکل با پایگاه انتخاب رشته اداره آموزش و پرورش هفتکل تماس حاصل نمایند.

بهزادی در ادامه به کسب رتبه نخست قبولی در کنکور سال گذشته توسط داوطلبان هفتکلی اشاره کرد و گفت: این افتخارآفرینی برای سومین سال متوالی اتفاق افتاد.

کسب رتبه بر‌تر طی سه سال

وی اظهار امیدواری کرد که دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور امسال نیز مانند سال‌های گذشته رتبه نخست قبولی در کنکور را کسب کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل با بیان اینکه هر ساله بر اساس رتبه‌بندی‌هایی که اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انجام می‌دهد، رتبه‌های نواحی مختلف استان اعلام می‌شود، اضافه کرد: دانش‌آموزان هفتکلی در سه سال گذشته رتبه نخست قبولی در آزمون سراسری را در بین شهرهای خوزستان کسب کردند.

تلاش دانش‌آموزان برای افزایش سطح علمی

بهزادی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته هفتکل رتبه نخست قبولی در کنکور را به خود اختصاص داد که امیدواریم امسال نیز با اعلام رتبه‌بندی‌ها توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان این رتبه با ارزش نصیب دانش‌آموزان این شهرستان شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل ضمن تشکر از همه معلمان و دبیران، به خاطر تلاش در راستای ارتقای سطح آموزش در این شهر اضافه کرد: از دانش‌آموزان نیز می‌خواهم برای افزایش سطح علمی منطقه کوشش کنند تا در آینده نیز بتوانیم بیشتر از گذشته بدرخشیم.

کلمات کلیدی: پایگاه انتخاب رشته در هفتکل، پایگاه انتخاب رشته، پایگاه انتخاب رشته کنکور 92، کسب رتبه نخست قبولی در کنکور، رتبه نخست قبولی در کنکور، راهنمایی انتخاب رشته، کمک انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image