ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران در کنکور امسال افزایش نمی یابد (12 مرداد 92)

ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران در کنکور امسال افزایش نمی یابد (12 مرداد 92)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران گفت: امسال نیز ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه تهران افزایش نخواهد داشت.


دکتر سید مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر در انتظار اعلام ظرفیت دوره کارشناسی هستیم.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال گذشته حداقل پذیرش را در مقطع کارشناسی خواهیم داشت و حدود دوهزار نفر در مقطع کارشناسی در رشته های مختلف پذیرش خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران چند سالی است که سیاست توسعه تحصیلات تکمیلی در سایت اصلی دانشگاه تهران را اجرایی می کند و پذیرش در مقطع کارشناسی را به حداقل رسانده است.

به گزارش مهر، در طرح توسعه دانشگاه تهران، افزایش ظرفیت دانشجویی در مقطع کارشناسی پیش بینی نشده بلکه در این طرح توسعه دوره تحصیلات تکمیلی پیش بینی شده است بنابراین افزایش ظرفیت دانشجویی در مقطع کارشناسی اجرایی نخواهد شد. براساس این طرح افزایش ظرفیت مقاطع پایین در اطراف دانشگاه ، انتهای امیرآباد و در شهرستان های مختلف پیش بینی شده است.

کلمات کلیدی: ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران، ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران در کنکور 92، کنکور 92، ظرفیت پذیرش دانشجو در کنکور امسال، ظرفیت پذیرش دانشجو، ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه تهران، حداقل پذیرش را در مقطع کارشناسی

آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image